طراحی دفتر کار شرکت Netwok Group به سبک مدرن، کانادا

طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار،طراحی داخلی اداری

طراحی دفتر کار شرکت Netwok Group در کانادا

Newmark Group یک کمپانی فعال در زمینه ی املاک و مستغلات و ساخت و ساز است. این کمپانی ساختمانی خود سازنده ی ساختمان های مسکونی و تجاری است. طراحی داخلی این دفتر کاری که در شهر لانگلی ایالت بریتیش کلمبیا واقع شده است، توسط معماران کانادایی Jonathan Morgan & Company صورت گرفته است. کمپانی Newmark Group کیفیت در طراحی و ساخت را در سرلوحه ی خود دارد و به این موضوع معروف است و افتخار می کند. بنابراین طراحی دفتر کاری برای این چنین کمپانی ای نمی تواند کار ساده ای باشد! طرحی که باید کیفیت کار این کمپانی را منعکس کند.

تیم معماری در طراحی این دفتر کوشیده است از طرحی مدرن، صاف و درخشان، نوآورانه به همراه استفاده از بافت های مختلف برای قسمت های مختلف استفاده نماید. استفاده از کاشی، سنگ مرمر و دیوار بافت دار نمونه هایی از این ترکیب هستند که می توانید از در تصاویر آنها را مشاهده نمایید. در اتاق جلسات می توانید استفاده از سنگ مرمر را در کف و دیوار بافت دار را مشاهده نمایید.

فضای کاری کارکنان نیز ساده و معمولی طراحی شده است و اتاق های کاری کوچک در کنار آن تعبیه شده است که نیاز کاری این دفتر بوده است. تم رنگی اصلی به کار گرفته شده در این دفتر سفید است. سایر رنگ ها بصورت خنثی در فضا به کار گرفته شده اند و نمی توان گفت فضا را از تم سفید خود خارج کرده اند. در ادامه می توانید تصاویر این دفتر را مشاهده نمایید.

طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار،طراحی داخلی اداری

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 1,425

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *