طراحی دفتر کار آژانس هواپیمایی itours، استودیو آرشیفرم

طراحی دفتر کار آژانس هواپیمایی

طراحی دفتر کار آژانس هواپیمایی itours، استودیو آرشیفرم

آیتورز یک برند هواپیمایی بین المللی با هویتی نروژی است. این شرکت بین المللی چند سالی است که در ایران نیز در حال فعالیت است و خدماتی نظیر رزرو بلیط هواپیما و هتل را ارائه می نماید. در این بخش قصد داریم با همراهی شما، به بررسی طراحی داخلی دفتر این آژانس هواپیمایی و گردشگری بپردازیم.

دفتر آیتورز در شهر تهران و خیابان وزرا واقع شده است. همانطور که اشاره شد، طراحی این دفتر توسط استودیو طراحی آرشیفرم (استودیو طراحی آرش مدنی) انجام شده است. در واقع می توان این دفتر را، دفتر وب سایت و پشتیبانی دانست. چرا که عمده فعالیت این شرکت از طریق بستر وب سایت آن انجام می گردد و مراجعه حضوری چندانی را پشیبانی نمی کند. وقتی بحث ارباب رجوع حذف می شود، بحث طراحی هم تفاوت می کند.

طراحی دفتر، ساده، روان، مدرن و تمیز است و در واقع همان چیزی است که انتظار می رود. کار اجرا نیز توسط استودیو آرشیفرم انجام شده است. متریالی که در طراحی فضا خودنمایی می کند و شاخص بنظر می رسد، شیشه رنگی است. همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، دیوار حائل میان فضاها با شیشه رنگی کار شده است. در بخش هایی از شیشه رنگی سبز و در جایی دیگر از شیشه رنگی آبی استفاده شده است.

اگر قصد طراحی فضایی مشابه را دارید، ایده های ارائه شده در این بخش می توانند برای طراحی مفید باشند. برای مشاهده تصاویر با خط معمار همراه باشید.

طراحی دفتر کار آژانس هواپیمایی طراحی دفتر کار آژانس هواپیمایی طراحی دفتر کار آژانس هواپیمایی طراحی دفتر کار آژانس هواپیمایی طراحی دفتر کار آژانس هواپیمایی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: وب سایت آرشیفرم

تعداد بازدید: 1,215

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *