طراحی دفتر اداری آژانس تبلیغاتی به سبک مدرن

طراحی دفتر اداری آژانس تبلیغاتی

طراحی دفتر اداری آژانس تبلیغاتی به سبک مدرن

امروزه در سراسر دنیا دفاتر تبلیغاتی بصورت گسترده وجود دارند و فعالیت می نمایند. دفاتری که در گذشته کمتر به آنها بر می خوردیم اما این صنعت یعنی تبلیغات، نیاز دنیای مدرن است! از این رو در این بخش به بررسی طراحی داخلی دفتر کار شرکت MediaXplain پرداخته ایم. این دفتر مدیا در شهر آمستردام پایتخت کشور هلند واقع شده و معماری داخلی آن توس استودیو i29 interior architects صورت گرفته است.

این دفتر را می توان به دو بخش تقسیم کرد. بخش فضای کاری کارکنان و بخش جلسات و … . در همین راستا فضا بر اساس دو سبک طراحی و اجرا شده است. بخش جلسات و مدیریت به سبک مدرن و با رنگ های متضاد سیاه و سفید و فضای کاری کارکنان بر اساس سبک صنعتی و با متریال سیمان (برای سقف) و همچنین بتن (برای کف و دیوار)

این دفتر در یک ساختمان قدیمی قرار گرفته است. بر همین اساس مبنای کار بر اساس سبک صنعتی گذاشته شده است و در بخش مدیریت و جلسات فضا به شکل مدرن در آمده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فضای اداری را مشاهده و بررسی نمایید.

اگر قصد طراحی فضای اداری مدرن یا صنعتی را دارید، ایده های ارائه شده در این بخش می توانند مفید واقع شوند.

طراحی دفتر اداری آژانس تبلیغاتی طراحی دفتر اداری آژانس تبلیغاتی طراحی دفتر اداری آژانس تبلیغاتی طراحی دفتر اداری آژانس تبلیغاتی طراحی دفتر اداری آژانس تبلیغاتی طراحی دفتر اداری آژانس تبلیغاتی طراحی دفتر اداری آژانس تبلیغاتی طراحی دفتر اداری آژانس تبلیغاتی طراحی دفتر اداری آژانس تبلیغاتی

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 566

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *