طراحی دفترکار با سبک دکوراسیون کلاسیک

طراحی دفترکار کلاسیک

طراحی دفترکار با سبک دکوراسیون کلاسیک

مد و سبک های رایج در طراحی تغییر پذیرند و قدرتی نامحدود دارند. میزان نفوذ آن ها به قدری است که می توانند بر بسیاری از مسایل روزانه افراد، نحوه زندگی، لباس پوشیدن و حتی دکوراسیون داخلی منازل و فضای کاری تأثیر مستقیم بگذارند. در سال های اخیر، ما شاهد سبک های مختلفی در طراحی های داخلی بوده ایم، در این میان سبک کلاسیک از دسته سبک های دکوراسیون داخلی است که با گذشت زمان طولانی از شکل گیری آن همچنان در میان افراد محبوبیت دارد.

طراحی داخلی با سبک کلاسیک، ترکیبی از طراحی با سبک های داخلی یونانی و رومی می باشد. این سبک دکوراسیون اساسا با هماهنگی، تعادل و نظم کامل سر و کار دارد. ایجاد دکوراسیونی با حال و هوای کلاسیک به این معنی است که شما قصد دارید فضای داخلی خود را به دکوراسیون دوره روکوکو، ویکتوریایی و سایر سبک های موجود در این دوران نزدیک کنید. دکوراسیون کلاسیک دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی است که هیچ گاه از روند طراحی خارج نمی شود و همیشه به عنوان یک سبکی محبوب و مورد علاقه افراد در الویت قرار می گیرد. در ادامه به برخی از ویژگی های سبک کلاسیک در طراحی داخلی دفتر کار اشاره می شود. شما می توانید از این ایده های کلاسیک برای طراحی فضاهای اداری خود الهام بگیرید.

ترتیب، تقارن و تعادل: نظم و ترتیب، تعادل و تقارن از شاخصه های اصلی در طراحی داخلی کلاسیک هستند. بنابراین اگر قصد دارید دفتر کار خود را با سبک کلاسیک طراحی کنید، سعی کنید تا این سه ویژگی را در طراحی خود در نظر بگیرید.

نقطه کانونی: قرار دادن یک میز، یا یک شی هنری در فضای داخلی می تواند به عنوان یک نقطه کانونی عمل کند. همچنین به خاطر داشته باشید که اگر شما در فضای داخلی نقطه کانونی را ایجاد می کنید، سایر لوازم جانبی را نیز مطابق با آن نقطه کانونی قرار دهید.

رنگ ها و متریال طبیعی: رنگ های به کار رفته در سبک دکوراسیون کلاسیک معمولا از طبیعت الهام می گیرند. تنالیته های رنگی چون زرد، آبی، سبز و قهوه ای و برخی از رنگ های خاموشی چون خاکستری، صورتی و قرمز متمایل به قهوه ای از رنگ های رایج در این سبک می باشند.

استفاده از پارچه های ظریف: سبک کلاسیک خود نمایانگر ظرافت می باشد. سعی کنید برای مبلمان از پارچه های ظریفی چون مخمل و چرم استفاده کنید که در سبک دکوراسیون کلاسیک کاربرد بیش تری دارند. همچنین شما می توانید فضا را با استفاده از کفپوش چوبی، سنگ مرمر که منطبق با روحیه کلاسیک است، تکمیل کنید.

در ادامه خط معمار مجموعه ای از تصاویر طراحی دفترکار کلاسیک را آماده کرده و ارائه خواهد داد. با دیدن تصاویر ما را همراهی کنید.

طراحی دفترکار کلاسیک طراحی دفترکار کلاسیک طراحی دفترکار کلاسیک طراحی دفترکار کلاسیک طراحی دفترکار کلاسیک طراحی دفترکار کلاسیک طراحی دفترکار کلاسیک طراحی دفترکار کلاسیک طراحی دفترکار کلاسیک طراحی دفترکار کلاسیک طراحی دفترکار کلاسیک طراحی دفترکار کلاسیک طراحی دفترکار کلاسیک طراحی دفترکار کلاسیک طراحی دفترکار کلاسیک طراحی دفترکار کلاسیک طراحی دفترکار کلاسیک طراحی دفترکار کلاسیک طراحی دفترکار کلاسیک طراحی دفترکار کلاسیک طراحی دفترکار کلاسیک طراحی دفترکار کلاسیک طراحی دفترکار کلاسیک طراحی دفترکار کلاسیک طراحی دفترکار کلاسیک

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 1,737

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *