طراحی داخل آپارتمان۱۲۰ متری ، معرفی دو پروژه مدرن

طراحی داخل آپارتمان 120 متری

طراحی داخل آپارتمان۱۲۰ متری ، معرفی دو پروژه مدرن

در بخش های گذشته مطالب متعددی را برای طراحی داخلی منزل ۵۰ متری و کوچک تر را برایتان به اشتراک گذاشتیم. در این بخش قصد داریم تا به معرفی رو پروژه مدرن از طراحی داخل آپارتمان ۱۲۰ متری بپردازیم. بررسی این پروژه ها نشان می دهد که چگونه به دیزاین خانه هایی با این متراژ بپردازیم. قبل از پرداختن به این طراحی داخل آپارتمان۱۲۰ متری بهتر است نکاتی ریز اما کاربردی در دکوراسیون منزل بپردازیم. هنگامی که به یک آپارتمان جدید مستقر می شوید، اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که دو فضایی را که می خواهید الویت بندی کنید را مشخص کنید. معمولا اتاق خواب و سالن نشیمن جزو این دو فضای مهم می باشند.

این دو بخش جزو مهم ترین بخش هایی هستند که نیاز به سرمایه گذاری بیش تری نسبت به سایر بخش ها دارند. علاوه بر این برخی عناصری وجود دارد که باید برای افزودن به بخش های مختلف آپارتمان باید در نظر گرفت. آنها مقرون به صرفه هستند و تفاوت زیادی در ظاهر اتاق ایجاد می کنند. از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: ۱٫نصب پنجره در اتاق ها ۲٫ دو منبع نور در هر اتاق. افزون بر این استفاده از مبلمان مدرن و شیک، نورپردازی های متفاوت نیز منبع خوبی برای دیزاین خانه های مدرن می باشد.

در پروژه اول از رنگ های خنثی و تیره استفاده شده در صورتی که در پروژه اول رنگ های روشن و درخشان فضایی متفاوت را ایجاد کرده است. پروژه اول شامل یک آپارتمان با پالت رنگی خنثی از خاکستری در ترکیب با سفید و سایر متریال چوبی می باشد. در سالن نشیمن دیواره پشت تلویزیون سفید می باشد. هیچگونه محدودیتی برای افزایش سطح دیواره پشت تلویزیون وجود ندارد، اما یک چارچوب رضایت بخشی را ایجاد می کند. دیوار شیشه ای بخش نشیمن را از آشپزخانه جدا می کند، به علاوه طراح نیز از طریق کفپوش متفاوت به جداسازی این دو بخش می پردازد. تلویزیون در سالن نشیمن به گونه ای قرار داده شده است که از فضای آشپزخانه و غذاخوری نیز دیده می شود.

طراحی داخل آپارتمان 120 متریطراحی داخل آپارتمان 120 متریطراحی داخل آپارتمان 120 متری طراحی داخل آپارتمان 120 متری طراحی داخل آپارتمان 120 متری طراحی داخل آپارتمان 120 متری طراحی داخل آپارتمان 120 متری طراحی داخل آپارتمان 120 متری طراحی داخل آپارتمان 120 متری طراحی داخل آپارتمان 120 متری طراحی داخل آپارتمان 120 متری طراحی داخل آپارتمان 120 متری طراحی داخل آپارتمان 120 متری طراحی داخل آپارتمان 120 متری طراحی داخل آپارتمان 120 متری طراحی داخل آپارتمان 120 متری طراحی داخل آپارتمان 120 متری طراحی داخل آپارتمان 120 متری طراحی داخل آپارتمان 120 متری طراحی داخل آپارتمان 120 متری

پروژه دوم:

پروژه دوم نیز شامل یک آپارتمان با مساحت ۱۲۰ متر در مسکو می باشد. در سالن نشیمن یک ست مبلمان L مانند خاکستری در تضاد با میز عسلی نارنجی رنگ قرار گرفته است که با یک میز قهوه خوری از جنس مرمر همپوشانی شده است. در مقابل این بخش فضای مشکی رنگ اطراف تلویزیون نیز توجه را به خود جلب می کند. سطوح چوبی راه راه عمودی نیز در امتداد آن ها جایگاه مناسبی برای اشیای عمودی و ایستاده می باشند. برای ایجاد هارمونی با رنگ نارنجی-قهوه ای میز، طراح این را در صندلی نیز به کار برده است. بخش ورودی خانه ساده اما ظریف می باشد. طراحان بخش کوچکی از فضای سالن را برای دفتر کار خانگی درنظر گرفته اند. در فضای آشپزخانه عمده متریال به کار رفته چوب می باشد که علاوه بر زیبایی فضایی گرم و صمیمی را ایجاد کرده است. در زیر جزیره آشپزخانه طراحان دو عدد چهارپایه مشکی رنگ را برای نشیمن قرار داده اند. اتاق خواب مستر متعادل اما کمی پیچیده به نظر می رسد. تنالیته های خاکی گرم در کنار رنگ سفید فضایی فوق العاده را ایجاد کرده است.

طراحی داخل آپارتمان 120 متریطراحی داخل آپارتمان 120 متریطراحی داخل آپارتمان 120 متریطراحی داخل آپارتمان 120 متریطراحی داخل آپارتمان 120 متریطراحی داخل آپارتمان 120 متریطراحی داخل آپارتمان 120 متریطراحی داخل آپارتمان 120 متریطراحی داخل آپارتمان 120 متریطراحی داخل آپارتمان 120 متریطراحی داخل آپارتمان 120 متری

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 4,195

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *