طراحی داخلی Hamm Cafe، تهران، استودیو صاحب

طراحی داخلی کافی شاپ،طراحی کافه،دکوراسیون داخلی کافی شاپ،دکوراسیون کافه،دیزاین کافه

طراحی داخلی Hamm Cafe، تهران، استودیو صاحب

طراحی: استودیو صاحب

معمار مسئول: امیررضا صاحب

موقعیت: ایران، تهران

سال: ۲۰۱۶

hamm cafe در منطقه مرکزی شهر تهران و در نزدیکی دانشگاه تهران واقع شده است. بنابراین این کافه، پاتوق دانشجویان است که برای استراحت و … به آن مراجعه می کنند. پروژه طراحی داخلی این کافه، در واقع یک پروژه بازسازی بود. ساختمانی که این کافی شاپ در آن واقع شده است، یک ساختمان قدیمی است و پس از بررسی های به عمل آمده، متوجه شدیم که دیوارها قابل حدف نیستند و سه ستون نیز در فضا وجود دارند که نمی توان آنها را تغییر داد. ستون هایی با فاصله کم. بنابراین با وجود چنین محدودیت هایی، باید طرحی برای بازسازی و طراحی داخلی این کافه ارائه می شد.

در واقع طراحی داخلی کافی شاپ hamm، تبدیل به پیدا کردن یک راه حل برای دیوارها و ستون های نزدیک غیرقابل حذف شد. برای فضاسازی بهتر، سعی شد برای تقسیم فضایی از ستون ها استفاده گردد و فضاهای جدید با محوریت ستون ها ایجاد گردد.

آجر کهنه به عنوان یکی از متریال های اصلی این کافه انتخاب گردید و روی دیوار و سقف مورد استفاده قرار گرفته است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این کافه را مشاهده نمایید. در انتها نیز، پلان کافه قرار داده شده است.

طراحی داخلی کافی شاپ،طراحی کافه،دکوراسیون داخلی کافی شاپ،دکوراسیون کافه،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،طراحی کافه،دکوراسیون داخلی کافی شاپ،دکوراسیون کافه،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،طراحی کافه،دکوراسیون داخلی کافی شاپ،دکوراسیون کافه،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،طراحی کافه،دکوراسیون داخلی کافی شاپ،دکوراسیون کافه،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،طراحی کافه،دکوراسیون داخلی کافی شاپ،دکوراسیون کافه،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،طراحی کافه،دکوراسیون داخلی کافی شاپ،دکوراسیون کافه،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،طراحی کافه،دکوراسیون داخلی کافی شاپ،دکوراسیون کافه،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،طراحی کافه،دکوراسیون داخلی کافی شاپ،دکوراسیون کافه،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،طراحی کافه،دکوراسیون داخلی کافی شاپ،دکوراسیون کافه،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،طراحی کافه،دکوراسیون داخلی کافی شاپ،دکوراسیون کافه،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،طراحی کافه،دکوراسیون داخلی کافی شاپ،دکوراسیون کافه،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،طراحی کافه،دکوراسیون داخلی کافی شاپ،دکوراسیون کافه،دیزاین کافه

پلان ها:

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 2,359

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *