طراحی داخلی ۴ آپارتمان با استفاده از چوب بصورت دکوراتیو، بخش اول

طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن،استفاده از چوب در طراحی داخلی

طراحی داخلی ۴ آپارتمان با استفاده از چوب بصورت دکوراتیو، بخش اول –

چوب یکی از آن متریال هایی است که بسیار مورد توجه معماران و همینطور مردم است. بسیاری از طراحان و معماران، بویژه طراحان داخلی در پروژه های طراحی خود چوب را به عنوان یکی از متریال های اصلی فضا، مورد استفاده و بهره برداری قرار می دهند. حس گرما، زندگی و انرژی، اولین چیزی است که از این متریال برداشت و استنباط می گردد. در بسیاری از مواقع این متریال، در ترکیب با سایر متریال ها به کار می رود و سعی بر این است که عنصر چوب به عنوان عامل گرما و انرژی در فضا مورد استفاده باشد. متریال های خنثی نظیر بتن، از جمله متریال هایی هستند که طراحان و معماران در ترکیب با چوب در فضا به کار می برند. در این بخش قصد داریم ۴ نمونه آپارتمان را مورد بررسی قرار دهیم که در آنها چوب به عنوان یک متریال شاخص، بصورت عمده و همچنین دکوراتیو به کار برده شده است.

دو آپارتمان در این بخش و دو آپارتمان در بخش دوم مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

آپارتمان اول

معماری داخلی این آپارتمان توسط dT Chu صورت گرفته است. در کل این فضا شما می توانید استفاده از چوب را روی کف، سقف و بصورت قفسه های دکوراتیو مشاهده نمایید. از آنجایی که تصاویر گویا هستند، دعوت می کنیم تصاویر طراحی داخلی این آپارتمان از جمله نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و … را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن،استفاده از چوب در طراحی داخلی طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن،استفاده از چوب در طراحی داخلی طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن،استفاده از چوب در طراحی داخلی طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن،استفاده از چوب در طراحی داخلی طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن،استفاده از چوب در طراحی داخلی طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن،استفاده از چوب در طراحی داخلی طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن،استفاده از چوب در طراحی داخلی طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن،استفاده از چوب در طراحی داخلی طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن،استفاده از چوب در طراحی داخلی طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن،استفاده از چوب در طراحی داخلی طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن،استفاده از چوب در طراحی داخلی طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن،استفاده از چوب در طراحی داخلی طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن،استفاده از چوب در طراحی داخلی

آپارتمان دوم

دیزاین آپارتمان دوم نیز توسط dT Chu صورت گرفته است. در این آپارتمان نیز مانند فضای اول، چوب به وفور استفاده شده است. علاوه بر کف و دیوارها، چوب روی مبلمان و دکوراسیون داخلی میز مورد استفاده قرار گرفته است.

نمونه های ارائه شده در این بخش، بدین منظور هستند که شما به عنوان یک طراح اگر قصد طراحی یک فضای مسکونی را دارید و می خواهید از چوب در طراحی خود استفاده کنید، نمونه های طراحی داخلی یک فضای مسکونی با استفاده از چوب  را مشاهده و بررسی نمایید. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان را نیز مشاهده نمایید.

طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن،استفاده از چوب در طراحی داخلی طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن،استفاده از چوب در طراحی داخلی طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن،استفاده از چوب در طراحی داخلی طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن،استفاده از چوب در طراحی داخلی طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن،استفاده از چوب در طراحی داخلی طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن،استفاده از چوب در طراحی داخلی طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن،استفاده از چوب در طراحی داخلی طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن،استفاده از چوب در طراحی داخلی طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن،استفاده از چوب در طراحی داخلی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,070

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *