طراحی داخلی کلینیک زیبایی و جراحی پلاستیک Olive

طراحی داخلی کلینیک زیبایی و جراحی پلاستیک

طراحی داخلی کلینیک زیبایی و جراحی پلاستیک Olive

در مطالب پیشین نمونه های گوناگونیاز طراحی داخلی بیمارستان ها و درمانگاه ها را به اشتراک گذاشتیم. در این بخش خط معمار قصد دارد تا  مجموعه از طراحی داخلی کلینیک زیبایی و جراحی پلاستیک Olive را معرفی کند. 

افرادی که تصمیم به عمل زیبایی و جراحی پلاستیک می گیرند، این کار را به عنوان آغاز و یا تکامل سبک و استایل شخصی خود می دانند. بر مبنای آن این افراد نقش اصلی در فضاهای جراحی دارند. کلینیک زیبایی Olive سعی دارد تا فضایی را طراحی کند که مطابق با محتوی آن یعنی زیبایی، باشد. بنابراین، طراح از فرم های منحنی برگرفته از فرم بدن استفاده کرده است. استفاده از رنگ سفید، و نورپردازی منحصر به فرد در سقف در کنار فرم های هندسی، جلوه خاصی به فضای کلینیک بخشیده است.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی کلینیک زیبایی و جراحی پلاستیک طراحی داخلی کلینیک زیبایی و جراحی پلاستیک طراحی داخلی کلینیک زیبایی و جراحی پلاستیک طراحی داخلی کلینیک زیبایی و جراحی پلاستیک طراحی داخلی کلینیک زیبایی و جراحی پلاستیک طراحی داخلی کلینیک زیبایی و جراحی پلاستیک طراحی داخلی کلینیک زیبایی و جراحی پلاستیک طراحی داخلی کلینیک زیبایی و جراحی پلاستیک طراحی داخلی کلینیک زیبایی و جراحی پلاستیک طراحی داخلی کلینیک زیبایی و جراحی پلاستیک طراحی داخلی کلینیک زیبایی و جراحی پلاستیک طراحی داخلی کلینیک زیبایی و جراحی پلاستیک طراحی داخلی کلینیک زیبایی و جراحی پلاستیک طراحی داخلی کلینیک زیبایی و جراحی پلاستیکتحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Retaildesign

تعداد بازدید: 1,308

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *