طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی: مدرن و روشن

طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی،طراحی داخلی مطب دندانپزشکی

طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی: مدرن و روشن

معماری : NAN arquitectos

موقعیت: اسپانیا، شهر پنتبدرا

سال: ۲۰۱۵

تا کنون در وب سایت خط معمار، نمونه های زیادی از طراحی داخلی مطب و کلینیک دندانپزشکی را مورد بررسی قرار داده ایم. این پروژه ها عمدتا به سبک مدرن دیزاین و طراحی شده اند. اگر قصد طراحی و دیزاین یک مطب یا کلینیک را دارید، می توانید این نمونه ها را از طریق لینک زیر مشاهده نمایید:

طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی

اما در این بخش قصد داریم به سراغ یک کلینیک مدرن برویم. اول از همه اینکه سعی شده است فضایی روشن خلق گردد. به همین دلیل رنگ غالب مورد استفاده در فضا رنگ سفید است. این رنگ سفید با متریال چوب کار شده روی دیوارها که رنگ روشنی از چوب است، ترکیب شده است. به این مجموعه، استفاده از متریال اپوکسی برای کف به رنگ آبی پاستیلی را نیز اضافه نمایید. برای ایجاد تاچ های رنگی، از عسلی های ساخته شده با متریال MDF به رنگ زرد استفاده شده است. به این مجموع، نورپردازی خاص روی سقف و کف را اضافه نمایید.

و اما در باب طراحی مدرن، توجه شما را به استفاده از خطوط صاف در دیزاین جلب می کنیم. این ویژگی که یکی از نکات شاخص در طراحی مدرن است، در تمامی بخش های این کلینیک رعایت شده است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر طراحی داخلی این کلینیک دندانپزشکی به همراه پلان ها و … را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی،طراحی داخلی مطب دندانپزشکی طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی،طراحی داخلی مطب دندانپزشکی طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی،طراحی داخلی مطب دندانپزشکی طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی،طراحی داخلی مطب دندانپزشکی

طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی،طراحی داخلی مطب دندانپزشکی طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی،طراحی داخلی مطب دندانپزشکی طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی،طراحی داخلی مطب دندانپزشکی طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی،طراحی داخلی مطب دندانپزشکی طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی،طراحی داخلی مطب دندانپزشکی طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی،طراحی داخلی مطب دندانپزشکی

طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی،طراحی داخلی مطب دندانپزشکی

پلان ها، دیاگرام ها و …

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 2,040

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *