طراحی داخلی کافی شاپ Elephant Grounds، دیزاین مدرن و خاص

طراحی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ،دیزاین کافه

طراحی داخلی کافی شاپ Elephant Grounds، دیزاین مدرن و خاص –

Elephant Grounds نام یک برند کافی شاپ زنجیره ای در کشور چین است که دارای چند شعبه در شهرهای مختلف این کشور می باشد. استفاده از دکور چوب، یکی از ویژگی های شعب این برند کافی شاپ است. چرا که در تمام شعب، چوب بعنوان یکی از متریال های شاخص فروشگاه ها، خودنمایی می کند. اینطور به نظر می رسد که چوب به عنوان بخشی از گایدلاین (دستورالعمل) طراحی مغازه ها، انتخاب شده و مورد استفاده است.

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی آخرین شعبه ی این برند در هنگ کنک بیاندازیم. دیزاین این کافی شاپ توسط گروه معماری  JJA / Bespoke Architecture صورت گرفته است.

استفاده از متریال دوست داشتنی چوبی (چوب کاج)، نورپردازی با لامپ های صنعتی و دکوراسیون به سبک مدرن در این کافی شاپ، چیزهایی هستند که بیننده را مجاب به نوشیدن یک فنجان قهوه خواهند کرد.

فضای جلوی کافی شاپ، رو به خیابان باز می شود و شامل دو درب بزرگ فلزی مشکی رنگ است با که با چوب روی نمای کافی شاپ، کاور شده اند. اگر قصد طراحی یک کافی شاپ مدرن، دوست داشتنی و با حس را دارید، پیشنهاد می کنیم، تصاویر این کافی شاپ را مشاهده و بررسی نمایید. در این کافه فضاهای مختلفی برای نشستن با حال و هوای متفاوت نسبت به یکدیگر تدارک دیده شده است.

 

طراحی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ،دیزاین کافه

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 2,390

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *