طراحی داخلی کافی شاپ مدرن، ترکیب آجر و چوب، سانفرانسیسکو

طراحی داخلی کافی شاپ،دکوراسیون کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ مدرن،طراحی کافی شاپ مدرن

طراحی داخلی کافی شاپ مدرن، ترکیب آجر و چوب، سانفرانسیسکو –

گروه معماری آمریکایی Bohlin Cywinski Jackson یکی از شرکت های معماری سرشناس و مشهور آمریکایی است که ما آن را با انجام طراحی داخلی و نمای ساختمان ها و فروشگاه ای شرکت اپل (apple store) در کنار شرکت های بزرگی نظیر نورمن فاستر و همکاران، می شناسیم.

این شرکت معماری آمریکایی، به تازگی کار طراحی داخلی و اجرای کافی شاپی با نام Blue Bottle Coffee را انجام داده است. طراحی این کافه، ترکیبی از سبک های مدرن و معاصر است. کافی شاپ در طبقه همکف یک ساختمان نسبتا قدیمی وآجری قرار گرفته است. فضای داخلی کافی شاپ نیز با دو متریال آجر و چوب بصورت قالب کار شده است. آجر سبب هماهنگی و یکپارچکی نمای ساختمان و فضای داخلی کافه شده است. آجر در فضای داخلی نیز با باکس ها، دکور و کانتر چوبی ترکیب شده است که در تصاویر قابل مشاهده است.

یکی از نکات شاخص در طراحی این کافه، دیتیل های اتصال چوب به دیوارهای آجری است که دعوت می کنیم نگاهی به این دیتیل ها بیندازید.

طراحی داخلی کافی شاپ،دکوراسیون کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ مدرن،طراحی کافی شاپ مدرن طراحی داخلی کافی شاپ،دکوراسیون کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ مدرن،طراحی کافی شاپ مدرن طراحی داخلی کافی شاپ،دکوراسیون کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ مدرن،طراحی کافی شاپ مدرن طراحی داخلی کافی شاپ،دکوراسیون کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ مدرن،طراحی کافی شاپ مدرن طراحی داخلی کافی شاپ،دکوراسیون کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ مدرن،طراحی کافی شاپ مدرن طراحی داخلی کافی شاپ،دکوراسیون کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ مدرن،طراحی کافی شاپ مدرن

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 3,109

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *