طراحی داخلی و نمای کافی شاپ متفاوت و خاص در چین

طراحی داخلی کافی شاپ،طراحی نمای کافی شاپ

طراحی داخلی و نمای کافی شاپ متفاوت و خاص در چین

معماری : CM Design

موقعیت: چین، شنژن

متراژ: ۴۵ مترمربع

طبقات: ۲ طبقه

سال: ۲۰۱۷

در این بخش به سراغ یک کافی شاپ متفاوت و مدرن رفته ایم که در یکی از شلوغ ترین شهرهای کشور چین یعنی شنژن، و در یکی از شلوغ ترین محلات این شهر قرار دارد. کافی شاپ و باری که با نمای خاص و متفاوت خود، یک تنه خود را از تمام محله و منطقه جدا نموده است. کافی شاپی با نام ۱۰ و با رنگ آبی!

در کنار نمای آبی رنگ این کافه شما می توانید یک کانتر بتنی را نیز مشاهده نمایید. طراحی داخلی این کافی شاپ در هماهنگی با نمای آن به رنگ آبی در آمده است. علاوه بر این از آجر بصورت اکسپوز نیز استفاده شده است. به این مجموعه کانتر بتن اکسپوز را نیز اضافه نمایید. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این کافی شاپ متفاوت را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی داخلی کافی شاپ،طراحی نمای کافی شاپ طراحی داخلی کافی شاپ،طراحی نمای کافی شاپ طراحی داخلی کافی شاپ،طراحی نمای کافی شاپ طراحی داخلی کافی شاپ،طراحی نمای کافی شاپ طراحی داخلی کافی شاپ،طراحی نمای کافی شاپ طراحی داخلی کافی شاپ،طراحی نمای کافی شاپ طراحی داخلی کافی شاپ،طراحی نمای کافی شاپ طراحی داخلی کافی شاپ،طراحی نمای کافی شاپ طراحی داخلی کافی شاپ،طراحی نمای کافی شاپ طراحی داخلی کافی شاپ،طراحی نمای کافی شاپ

پلان، دیاگرام، سکشن و …

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Archdaily

تعداد بازدید: 866

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *