طراحی داخلی و نمای فروشگاه پوشاک مدرن برند Silver Deer

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس مردانه

طراحی نما و داخلی فروشگاه پوشاک مدرن برند Silver Deer

Silver Deer برند کامل پوشاک مردانه است. در این قسمت قصد داریم نگاهی به طراحی یکی از فروشگاه های این برند در شهر مکزیکوسیتی بیاندازیم. طراحی داخلی توسط گروه معماری MATERIA صورت گرفته است. سعی بر این بوده است که فروشگاهی با محیط گرم و با حسی نسبتا لاکچری دیزاین شود. بنابراین می توانید دو متریال سنگ و چوب را در کنار یکدیگر ببینید.

طراحی ویترین ها با چوب انجام شده است. در بخش هایی از کفپوش چوبی نیز استفاده شده است و در بخش های دیگر، از سنگ برای کف استفاده شده است. در مجموع تیم طراحی فضایی گرم و با انرژی خوب خلق نموده است که مشتری می تواند در آن حس خوشایندی داشته باشد و این برای یک فروشگاه یک امتیاز محسوب می گردد. از طرف دیگر، دیزاین شخصیت برند را معرفی می کند.

در ادامه می توانید تصاویر فضای داخلی ونمای این فروشگاه را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس مردانه طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس مردانه طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس مردانه طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس مردانه طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس مردانه طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس مردانه طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس مردانه طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس مردانه طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس مردانه طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس مردانه طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس مردانه طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس مردانه

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetaildesignBlog

تعداد بازدید: 1,714

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *