طراحی داخلی هتل مدرن در یک ساختمان تاریخی، ایتالیا

طراحی داخلی هتل مدرن در یک ساختمان تاریخی

طراحی داخلی هتل مدرن در یک ساختمان تاریخی، ایتالیا

در یکی از شهرهای جنوبی ایتالیا، در یک ساختمان قدیمی غار مانند، یک هتل با دکوراسیون مدرن ساخته شده است. این هتل La Dimora di Metello Hotel نام دارد و توسط استودیو معماری ایتالیایی Manca Studio دیزاین شده است. این هتل ۳۰۰ مترمربع مساحت دارد و شامل ۴ سوییت مجهز، اسپا و فضای عمومی هتل می باشد.

دیزاین انجام شده در این هتل به این صورت است که سعی شده، فضای داخلی ساختمان به همان صورت اصلی و حفظ اصالت فضا نگه داشته شود و در مقابل دکوراسیون داخلی و مبلمان بصورت مدرن باشد. یکی از متریال هایی بصورت عمده در فضا بکار برده شده است و انتخاب بسیار مناسبی برای چنین فضایی است، چوب است. همچنین به نقل از طراحان سعی شده است دکوراسیون و مبلمان فضا، تا حد امکان مینیمال باشد و تاثیر از خود فضا گرفته شود. در ادامه می توانید تصاویر این هتل کوچک اما خاص را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی هتل مدرن در یک ساختمان تاریخی طراحی داخلی هتل مدرن در یک ساختمان تاریخی طراحی داخلی هتل مدرن در یک ساختمان تاریخی طراحی داخلی هتل مدرن در یک ساختمان تاریخی طراحی داخلی هتل مدرن در یک ساختمان تاریخی طراحی داخلی هتل مدرن در یک ساختمان تاریخی طراحی داخلی هتل مدرن در یک ساختمان تاریخی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 1,365

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *