طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن یک خوابه با پالت رنگ های طبیعی – بخش ۳

طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن

طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن یک خوابه با پالت رنگ های طبیعی، بخش ۳ –

در این قسمت قصد داریم سه واحد مسکونی را مورد بررسی قرار دهیم که بر اساس سبک مدرن و با کالیته ی رنگی رنگ های طبیعی دیزاین شده اند. این واحد ها در سه بخش ارائه خواهند شد. برای بررسی آپارتمان های بخش اول و دوم بر روی لینک های زیر کلیک کنید. در این بخش به سراغ واحد مسکونی سوم خواهیم رفت.

طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن یک خوابه با پالت رنگ های طبیعی + پلان

طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن یک خوابه با پالت رنگ های طبیعی – بخش ۲

آپارتمان سوم توسط Agnieszka Graczykowska دیزاین شده است. این آپارتمان را می توان تحت تاثیر دو کالیته ی رنگی دانست. قهوه ای چوب و خاکستری. متریال هایی نظیر بتن اکسپوز که در فضا بکار برده شده است، در ترکیب با هم نشینی چوب که به صورت عمده به کار رفته است، یک ترکیب متداول در طراحی داخلی مسکونی امروزه است و بسیاری از طراحان آن را مورد استفاده قرار می دهند. در این فضا مبلمان فضای نشیمن نیز بر اساس رنگ خاکستری انتخاب شده است و میز غذاخوری چوبی است. یعنی دکوراسیون داخلی نیز ترکیبی از همین دو رنگ است. در ادامه می توانید تصاویر این فضا را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 1,032

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *