طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن و روشن، ونکوور

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی منزل مدرن

طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن و روشن، ونکوور

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی و دکوراسیون یک منزل مسکونی در شهر ونکوور کانادا بیاندازیم که بر اساس سبک مدرن طراحی داخلی شده است و سعی بر این بوده است تا فضایی روشن خلق شود. معماری داخلی این منزل مسکونی توسط گروه معماری Falken Reynolds صورت گرفته است.ایده های بکار گرفته شده در فضا بسیار است. متریالی به نام چوب که به عنوان کفپوش و روی مبلمان مورد استفاده قرار گرفته است، در کنار رنگ کردن دیوارها، تکنیک های بسیار ساده ای هستند که بصورت غالب در فضا مورد استفاده قرار گرفته اند. البته باید در نظر داشت که انتخاب رنگ ها بسیار هوشمندانه بوده است.

رنگ ها، چه آبی، چه سبز و … بصورت پاستیلی و بسیار ملایم بکار گرفته شده اند و سعی بر این بوده است تا هم از رنگ ها در فضا استفاده شود و هم اینکه رنگ ها بسیار ملایم به کار گرفته شوند تا هیجان خاصی در فضا ایجاد نکنند.

با این اوصاف کنترل رنگ و انرژی فضا توسط متریال چوب انجام می گیرد که یک متریال گرم است و حس زندگی را در فضا جاری می نماید.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان زیرشیروانی را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی منزل مدرنطراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی منزل مدرن

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی منزل مدرن

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 943

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *