طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن، زیر ۵۰ متر + پلان، بخش سوم

طراحی داخلی منزل کوچک،دکوراسیون منزل کوچک

طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن، زیر ۵۰ متر + پلان، بخش سوم

همانطور که پیش تر بارها در خط معمار به موضوع دیزاین در فضاهای کوچک پرداخته ایم، در این بخش نیز قصد داریم به بررسی ۳ منزل مسکونی با متراژ کمتر از ۵۰ متر بپردازیم. در گذشته  متذکر شده ایم که طراحی در این فضاها نیاز به خلاقیت طراح دارد و توانایی های وی را به چالش خواهد کشید. حل کردن پلان یک فضای بسیار کوچک و جانمایی کردن تمامی فضاها در پلان، کار دشواری است و نیاز به تجربه دارد. یکی از راه های کسب تجربه هم، دیدن کار و پروژه های دیگران و پلان های حل شده توسط دیگران است. رسالت ما در خط معمار، آشنایی شما با این پروژه ها و افزودن به تجربه ی شماست.

قصد داریم در سه بخش، شما را با سه آپارتمان با متراژ زیر ۵۰ متر آشنا کنیم. آپارتمانی هایی که بر اساس سبک مدرن و بسیار تمیز دیزاین شده اند. نکته ی مثبت وجود پلان این آپارتمان ها در انتهای هر بخش است که می توانید آنهارا دانلود و بررسی نمایید. آپارتمان اول و دوم در دو بخش قبل مورد بررسی قرار گرفتند که می توانید از طریق لینک های زیر آنها را بررسی نمایید:

طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن، زیر ۵۰ متر + پلان، بخش اول

طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن، زیر ۵۰ متر + پلان، بخش دوم

و اما در این مطلب آپارتمان سوم:

این واحد مسکونی آخرین آپارتمانی است که در این مجموعه مورد بررسی قرار می گیرد. این آپارتمان توسط b4 team دیزاین شده است. نکته ای که در آپارتمان بسیار جلب توجه می کند، فضای نشیمن بسیار کوچک است که حتما شما نیز متوجه آن شده اید. این هم نوعی از طراحی است که نسبت به پلان های دیگری که دیده اید متفاوت است. در عوض اتاق خواب برای کارفرما مهم تر بوده است و فضای بیشتری به آن اختصاص داده شده است. همین موضوع در مورد فضای غذاخوری نیز صدق می کند. نکته ای که در طراحی داخلی و پلان این آپارتمان هست و باید بدان توجه نمود حذف تقریبی فضای نشیمن و بها دادن به اتاق خواب و غذاخوری است. در انتها می توانید پلان این آپارتمان را بررسی نمایید.

طراحی داخلی منزل کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی منزل کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی منزل کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی منزل کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی منزل کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی منزل کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی منزل کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی منزل کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی منزل کوچک،دکوراسیون منزل کوچکپلان آپارتمان 50 متری

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 4,588

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *