طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن، استفاده بجا از بتن اکسپوز

طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون داخلی منزل،طراحی داخلی منزل

طراحی داخلی فضای مسکونی مدرن، استفاده بجا از بتن اکسپوز –

در این بخش قصد داریم به بررسی طراحی داخلی آپارتمانی در شهر مسکو، پاتیخت کشور روسیه بیاندازیم. معماری و طراحی این آپارتمان توسط KDVA Architects، استودیو معماری روس صورت گرفته است.

همانطور که اشاره شد، طراحی بر اساس سبک مدرن و البته مینیمال انجام شده است. اگر قصد طراحی یک آپارتمان یک خوابه بر اساس سبک مدرن را دارید، می توانید از ایده های ارائه شده در این آپارتمان توسط طراح، الهام بگیرید. اما تمرکز ما در طراحی این آپارتمان، روی استفاده متریال بتن اکسپوز است.

امروزه بتن اکسپوز، به عنوان یکی از متریال هایی شناخته می شود که در کارهای مدرن بسیار مورد استفاده است و طراحان و معماران زیادی در کارهای خود از این متریال بهره می برند.

تیم طراحی در این پروژه، از بتن اکسپوز بهره برده اند. این متریال روی ستون اصلی و بخش هایی از سقف به کار گرفته شده است. در واقع از آنجایی که بتن متریال سردی است، استفاده ی بیش از حد از آن سبب سردی و خشن بودن فضا خواهد شد. هرچند معماران معروفی نظیر تادائو آندو، معمار ژاپنی، از این متریال به عنوان متریال غالب در فضا بهره می برند.

اما شاید استفاده از بتن در این ابعاد، خوشایند بسیاری از افراد نباشد. اما استفاده از بتن اکسپوز بصورت دکوراتیو و در مقیاس کم نسبت به کل، می تواند بسیار دلنشین باشد. از این رو، در این آپارتمان می توان استفاده مناسب از بتن اکسپوز را مشاهده نمود.

طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون داخلی منزل،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون داخلی منزل،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون داخلی منزل،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون داخلی منزل،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون داخلی منزل،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون داخلی منزل،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون داخلی منزل،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون داخلی منزل،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون داخلی منزل،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون داخلی منزل،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون داخلی منزل،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون داخلی منزل،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون داخلی منزل،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون داخلی منزل،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون داخلی منزل،طراحی داخلی منزل

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 814

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *