طراحی داخلی منزل مسکونی: خاکستری و سفید

طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوارسیون منزل،طراحی خانه مدرن

طراحی داخلی منزل مسکونی: خاکستری و سفید

در این قسمت قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی منزل مسکونی خاصی در یکی از شهرهای کشور تایوان بیاندازیم. خانه ای از یک طراحی کاملا مدرن بهره می برد و متریال های مورد استفاده به نحوی انتخاب شده اند که رنگ های سفید و خاکستری در آن رنگ های غالب هستند.

دیزاین این آپارتمان مسکونی توسط گروه معماری تایوانی ۲BOOKS design صورت گرفته است. ۱۲۸ مترمربع مساحت دارد و در کار طراحی و اجرا در سال ۲۰۱۷ انجام شده است.

همانطور که اشاره شد، این منزل مسکونی بر اساس سبک مدرن دیزاین شده است. رنگ های مورد استفاده در این آپارتمان، سفید، پرده های مختلف رنگ خاکستری و قهوه ای هستند. همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، سقف با رنگ سفید کار شده است. دیوارها نیز با طیف های مختلف رنگ خاکستری و رنگ سفید کار شده اند. متریال دیگری که در این فضا بصورت خاص مورد استفاده قرار گرفته است، فلز است. توجه شما را به کانتر آشپزخانه جلب می کنیم که با فلز اجرا شده است و در نقطه ای پر رنگ از فضا یعنی تقطه اتصال آشپزخانه و فضای نشیمن قرار گرفته است. بنابراین نقش کلیدی در فضا بازی می کند و اثر زیادی بر طراحی داخلی فضا گذاشته است.

رنگ دیگری که بصورت شاخص مورد استفاده واقع شده است، طیف های رنگ قهوه ای است. در واقع استفاده از رنگ های سفید و خاکستری، سبب خنثی و البته سرد شدن فضا شده است. برای ایجاد یک توازن و بالانس انرژی و رنگ در فضا، طراح به سراغ رنگ های گرم رفته است. ابتدا یک میز ناهارخوری چوبی با رنگ قهوه ای روشن و سپس مبلمان فضای نشیمن با رنگی کمی تیره تر.

این دو عنصر در فضا نقش گرما دهندگی و توازن انرژی را بازی می کنند. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این خانه مدرن را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوارسیون منزل،طراحی خانه مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوارسیون منزل،طراحی خانه مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوارسیون منزل،طراحی خانه مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوارسیون منزل،طراحی خانه مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوارسیون منزل،طراحی خانه مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوارسیون منزل،طراحی خانه مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوارسیون منزل،طراحی خانه مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوارسیون منزل،طراحی خانه مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوارسیون منزل،طراحی خانه مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوارسیون منزل،طراحی خانه مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوارسیون منزل،طراحی خانه مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوارسیون منزل،طراحی خانه مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوارسیون منزل،طراحی خانه مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوارسیون منزل،طراحی خانه مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوارسیون منزل،طراحی خانه مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوارسیون منزل،طراحی خانه مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوارسیون منزل،طراحی خانه مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوارسیون منزل،طراحی خانه مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوارسیون منزل،طراحی خانه مدرن

پلان

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – ArchDaily

تعداد بازدید: 1,011

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *