سبک روستیک را زنده کنیم!

طراحی منزل به سبک روستیک

طراحی داخلی منزل مسکونی به سبک روستیک

اگر سبک روستیک را سبک گرما و انرژی بدانیم، بیراه نگفته ایم. این سبک امروزه راه خود را به فضاهای مسکونی، مجددا، باز نموده است و هر روز بیش از پیش شاهد طراحی داخلی فضاهای مسکونی بر اساس این سبک هستیم. در توضیح این سبک از معماری داخلی باید این طور گفت که روستیک سبک خانه های روستایان است. استفاده از متریال هایی نظیر چوب در خانه های روستائیان قدیم، بسیار زیاد بوده است و همین امر سبب خلق فضایی گرم می شده است. بنابراین می توان انتظار داشت خانه هایی گه بر اساس این سبک طراحی می شوند به واسطه وجود متریال هایی نظیر چوب و آجر در دیوار، کف و سقف، خانه هایی گرم باشند.

از سوی دیگر در سبک روستیک متریال های بومی هر منطقه، حرف اول را می زند! اساس و اصول این سبک بر پایه های استفاده از متریال های بومی است. از این رو روستیک و سبک معماری پایدار در اصول با یکدیگر مشترک اند.

از مقدمه گذشته و به بررسی طراحی داخلی منزل مسکونی با نام Born Apartments می پردازیم. این واحد در شهر بارسلونای اسپانیا واقع شده است و طراحی و اجرای کار توسط استودیو Mesura صورت گرفته است. در کشور اسپانیا بویژه سواحل مدیترانه این سبک خانه ها به وفور وجود دارند و تمایل زیادی نسبت به آنها از سوی مردم منطقه مشاهده می شود.

چوب، آجر و سنگ متریال های اصلی این آپارتمان هستند. برای مشاهده تصاویر فضا با خط معمار همراه باشید.

طراحی منزل به سبک روستیک طراحی منزل به سبک روستیک طراحی منزل به سبک روستیک طراحی منزل به سبک روستیک طراحی منزل به سبک روستیک طراحی منزل به سبک روستیک طراحی منزل به سبک روستیک طراحی منزل به سبک روستیک طراحی منزل به سبک روستیک

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 886

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *