طراحی داخلی منزل مسکونی با متراژ ۴۵ مترمربع

طراحی داخلی منزل،طراحی آپارتمان 45 متری،دکوراسیون منزل

طراحی داخلی منزل مسکونی با متراژ ۴۵ مترمربع –

آپارتمان ها و خانه های مسکونی با متراژ کم، همواره از نظر طراحی پلان آن محل چالش برای معماران و طراحان بوده اند. اینکه در یک فضای محدود چطور تمام فضاهای مورد نیاز یک آپارتمان قرار داده شود. حل کردن پلان و طرحی داخلی چنین فضاهایی نیاز به دو نکته دارد، اول مشاهده ی نمونه کارهای فراوان در این زمینه و دوم، خلاقیت طراح. ما در خط معمار رسالت خود می دانیم تا نمونه هایی از چنین پروژه هایی را ارائه کنیم تا راهگشای طراحان و معمارانی باشد که به دنبال ایده در این زمینه هستند.

در این قسمت نیز قصد داریم به آپارتمانی با متراژ ۴۵ مترمربع بپردازیم که در شهر کیو پایتخت اوکراین واقع شده است. طراحی این فضای مسکونی توسط گروه معماری MARTINarchitects صورت گرفته است. تیم طراحی برای این فضای ۴۵ متری، چند نمونه حلاقیت بکار برده اند. استفاده از یک اتاق شیشه های برای اتاق خواب، یکی از این نمونه هاست. در واقع به دلیل کم بودن  فضای آپارتمان، تیم طراحی بجای دیوار کشیدن برای جداکردن فضا اتاق خواب از نشیمن، از یک فضای شیشه های استفاده نموده است. استفاده از شیشه به دلیل شفافیت این متریال انجام شده است. چرا که با وجود استفاده از این متریال، کوچک بودن آپارتمان و فضای نشیمن کمتر حس خواهد شد.

خلاقیت هایی از این دست، چیزهایی است که با مشاهده نمونه کار سایر طراحان بدست می آید. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این پروژه را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی داخلی منزل،طراحی آپارتمان 45 متری،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،طراحی آپارتمان 45 متری،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،طراحی آپارتمان 45 متری،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،طراحی آپارتمان 45 متری،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،طراحی آپارتمان 45 متری،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،طراحی آپارتمان 45 متری،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،طراحی آپارتمان 45 متری،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،طراحی آپارتمان 45 متری،دکوراسیون منزل

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 1,367

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *