طراحی داخلی منزل مدرن و استفاده ملایم از رنگ مسی

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل لوکس

طراحی داخلی منزل مدرن و استفاده ملایم از رنگ مسی

رنگ مسی، از خانواده رنگ های قهوه ای، از آن دسته رنگ هاست که شاید زیاد در طراحی داخلی مورد استفاده قرار نمی گیرد. شاید کمتر متریالی است که رنگ مسی داشته باشد. شاید شما هم جایی ندیده باشید ک هاز رنگ مسی استفاده شده است و خودتان نیز به عنوان یک طراح یا معمار، از رنگ مسی در طرح هایتان استفاده نکرده باشید.

در این بخش اما ما قصد داریم به سراغ یک آپارتمان مدرن در شهر کیف پایتخت کشور اوکراین برویم که در آن، از رنگ مسی استفاده شده است. رنگی که صلابت و زیبایی خاصی به کار داده است. معماری داخلی این آپارتمان توسط گروه معماری YoDezeen Architect انجام شده است.

البته رنگ های اصلی بکار گرفته شده در این آپارتمان رنگ های سفید،  سیاه و قهوه ای تیره هستند و رنگ مسی بصورت تاچ های رنگی در بخش های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. به عنوان مثال روی دیوار جدا کننده در اتاق خواب، لایتینگ اتاق نشیمن و غذاخوری، بصورت شلف دکوراتیو در اتاق نشیمن و … .

یکی از نکات قابل اشاره در این منزل مسکونی، استفاده از دیواز سبز است که در تصاویر مشخص است. نکته دیگر، استفاده از کفپوش چوبی با رنگ قهوه ای تیره است. به طور کل دیزاین این آپارتمان و تمامی متریال ها و رنگ های بکار گرفته شده به شکلی هستند که فضا تا حد امکان لوکس بنظر برسد. برای مشاهده ی تصاویر با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل لوکس طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل لوکس طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل لوکس طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل لوکس طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل لوکس طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل لوکس

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل لوکس طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل لوکس طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل لوکس طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل لوکس طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل لوکس طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل لوکس طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل لوکس طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل لوکس طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل لوکس طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل لوکس

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 724

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *