طراحی داخلی منزل: فضای مدرن، چوب، نشیمن باز

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی مدرن

طراحی داخلی منزل : فضای مدرن، چوب، نشیمن باز

در این قسمت قصد داریم به طراحی داخلی یک منزل مسکونی بپردازیم که برخی از مهمترین ویژگی های آن را در عنوان برشمردیم. این آپارتمان در شهر شنژن چین واقع شده است و دیزاین آن توسط گروه معماری Shenzhen Super Normal Design صورت گرفته است.

شاخص ترین نکته در مورد طراحی این آپارتمان، سبک طراحی مدرن است. استفاده از خطوط صاف در طراحی، نشان دهنده ی این امر است. نکته دوم، استفاده از متریال چوب در ابعاد وسیع است. چوب هم بصورت یک متریال کاربردی در طراحی داخلی به کار گرفته شده است و هم بصورت یک عنصر دکوراتیو. اگر به فضای نشیمن دقت کنید، خواهید دید که چوب علاوه بر اینکه به عنوان کفپوش استفاده شده است، بصورت دکوراتیو به عنوان میز عسلی نیز استفاده شده است. در واقع طراحی به شکلی است که شما همه چیز را یکپارچه می بینید.

علاوه بر این گرمای خاصی از چوب به فضا منتقل شده است که در مجموع می توانیم بگوییم با یک فضای گرم روبرو هستیم. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر بخش های مختلف این منزل مسکونی دلنشین را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی مدرن

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,266

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *