طراحی داخلی منزل با آشپزخانه ای به رنگ زرد

طراحی داخلی منزل،آشپزخانه مدرن،طراحی داخلی آشپزخانه،دکوراسیون منزل

طراحی داخلی منزل با آشپزخانه ای به رنگ زرد

در این قسمت قصد داریم با همراهی شما سری به طراحی داخلی آپارتمانی در شهر لندن بیاندازیم که معماران آن محیطی متفاوت را طراحی نموده اند. آپارتمانی با آشپزخانه ای به رنگ زرد!

طراحی داخلی این آپارتمان توسط استودیو معماری Russian for Fish صورت گرفته است. این آپارتمان دو طبقه است و آشپزخانه در طبقه پایین یعنی زیرزمین واقع شده است. رنگ های مورد استفاده در آپارتمان رنگ های روشن هستند تا کمبود نور طبیعی کمتر حس گردد. از طرف دیگر برای ایجاد فضایی متفاوت از رنگ زرد برای آشپزخانه استفاده شده است تا هم فضا گرم باشد و هم روشن.

در این آشپزخانه زرد، همه چیز یعنی سقف، کابینت آشپزخانه  و … همگی به رنگ زرد هستند. هر چند رنگ زرد به تنهایی می تواند خسته کننده و غیر قابل تحمل باشد، اما برای بخشی محدود از آپارتمان یعنی آشپزخانه، شاید بد نباشد! البته استفاده از رنگ زرد به این شکل جرات و جسارت زیادی می خواهد. البته لازم به ذکر است در این آپارتمان طراحان علاوه بر آشپزخانه، میسر راه پله به طبقه زیرزمین را نیز با رنگ زرد طراحی کرده اند. دیوار آجری کار شده نیز به رنگ زرد درآمده است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان و این آشپزخانه زرد را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی منزل،آشپزخانه مدرن،طراحی داخلی آشپزخانه،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،آشپزخانه مدرن،طراحی داخلی آشپزخانه،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،آشپزخانه مدرن،طراحی داخلی آشپزخانه،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،آشپزخانه مدرن،طراحی داخلی آشپزخانه،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،آشپزخانه مدرن،طراحی داخلی آشپزخانه،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،آشپزخانه مدرن،طراحی داخلی آشپزخانه،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،آشپزخانه مدرن،طراحی داخلی آشپزخانه،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،آشپزخانه مدرن،طراحی داخلی آشپزخانه،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،آشپزخانه مدرن،طراحی داخلی آشپزخانه،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،آشپزخانه مدرن،طراحی داخلی آشپزخانه،دکوراسیون منزل

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 2,069

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *