طراحی داخلی مدرن و شیک با تم آبی

طراحی داخلی مدرن، رنگ آبی در طراحی داخلی

طراحی داخلی مدرن و شیک با تم آبی

در این بخش خط معمار قصد دارد تا به طراحی داخلی مدرن و شیک با تم آبی بپردازد. رنگ آبی یکی از پر طرفدارترین رنگ ها در دکوراسیون داخلی می باشد. امروزه این رنگ را در دیزاین بسیاری از خانه ها مشاهده می کنیم. ترکیب این رنگ در کنار رنگ های خنثی مانند انواع خاکستری ها، یا رنگ های مکمل آن مانند نارنجی فضایی زیبا و پرانرژی می آفریند.

دکوراسیون این آپارتمان آبی رنگ واقع در تایوان، توسط Joy Chen طراحی شده است. این آپارتمان دارای یک پلان باز بزرگ است. تنالیته های آبی میانه و آبی پر رنگ در کنار رنگ های دیگر فضایی زیبا و آرام  ایجاد کرده است. این مطلب می تواند ایده های جالب و جذابی برای طرفداران این سبک بدهد. 

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.طراحی داخلی مدرن، رنگ آبی در طراحی داخلی طراحی داخلی مدرن، رنگ آبی در طراحی داخلی طراحی داخلی مدرن، رنگ آبی در طراحی داخلی طراحی داخلی مدرن، رنگ آبی در طراحی داخلی طراحی داخلی مدرن، رنگ آبی در طراحی داخلی طراحی داخلی مدرن، رنگ آبی در طراحی داخلی طراحی داخلی مدرن، رنگ آبی در طراحی داخلی طراحی داخلی مدرن، رنگ آبی در طراحی داخلی طراحی داخلی مدرن، رنگ آبی در طراحی داخلی طراحی داخلی مدرن، رنگ آبی در طراحی داخلی طراحی داخلی مدرن، رنگ آبی در طراحی داخلی طراحی داخلی مدرن، رنگ آبی در طراحی داخلی طراحی داخلی مدرن، رنگ آبی در طراحی داخلی طراحی داخلی مدرن، رنگ آبی در طراحی داخلی طراحی داخلی مدرن، رنگ آبی در طراحی داخلی طراحی داخلی مدرن، رنگ آبی در طراحی داخلی طراحی داخلی مدرن، رنگ آبی در طراحی داخلی طراحی داخلی مدرن، رنگ آبی در طراحی داخلی طراحی داخلی مدرن، رنگ آبی در طراحی داخلی طراحی داخلی مدرن، رنگ آبی در طراحی داخلی طراحی داخلی مدرن، رنگ آبی در طراحی داخلی

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesigning

 

 

تعداد بازدید: 512

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *