طراحی داخلی فروشگاه free shop در فرودگاه مونیخ

طراحی داخلی هایپرمارکت،دکوراسیون فروشگاه free shop

همانطور که می دانید، در فرودگاه های بزرگ دنیا، یک فروشگاه بزرگ وجود دارد که محصولات متنوعی را به مسافران عرضه می نماید. این فروشگاه ها در سرتاسر دنیا free shop نامیده می شوند. کسانی که مسافرت های خارج از کشور دارند به وفور این فروشگاه های بزرگ را در فرودگاه ها می بینند. با این مقدمه، قصد داریم به سراغ فری شاپ فرودشگاه مونیخ برویم که به تازگی دیزاین و اجرا شده است.

فرودگاه شهر مونیخ در آلمان، با ۱۱ میلیون جابجایی مسافر در سال به عنوان یکی از پرترددترین فرودگاه های دنیا شناخته می شود. بر این اساس، free shop این فرودگاه از پتانسیل و ظرفیت بالایی برخوردار است.

گروه های معماری آلمانی Gruschwitz و Umdasch Shopfitting مسئولیت طراحی و اجرای این فروشگاه بزرگ را بر عهده داشته اند. این فروشگاه ۲۰۰۰ مترمربع در مجموع مساحت دارد و بخش های زیادی بصورت غرفه در آن وجود دارد که محصولات متنوعی را ارائه می نمایند. در واقع برندهای مختلف از صنایع مختلف در قالب یک فروشگاه گرد آوری شده اند. سبک مورد استفاده در طراحی داخلی این فروشگاه، سبک مدرن است و نورپردازی بسیار خوبی در آن صورت گرفته است که می توانید تصاویر آن را در ادامه مشاهده نمایید.

طراحی داخلی هایپرمارکت،دکوراسیون فروشگاه free shop طراحی داخلی هایپرمارکت،دکوراسیون فروشگاه free shop طراحی داخلی هایپرمارکت،دکوراسیون فروشگاه free shop طراحی داخلی هایپرمارکت،دکوراسیون فروشگاه free shop طراحی داخلی هایپرمارکت،دکوراسیون فروشگاه free shop طراحی داخلی هایپرمارکت،دکوراسیون فروشگاه free shop طراحی داخلی هایپرمارکت،دکوراسیون فروشگاه free shop طراحی داخلی هایپرمارکت،دکوراسیون فروشگاه free shop

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 1,361

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *