طراحی داخلی فروشگاه کفش برند Asphaltgold به سبک مدرن

طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی،دیزاین مغازه کیف و کفش

طراحی داخلی فروشگاه کفش برند Asphaltgold به سبک مدرن –

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی فروشگاه کفش برند Asphaltgold که با نام AGC نیز شناخته می شود، بیاندازیم. این فروشگاه در شهر دارمشتات در کشور آلمان قرار گرفته است. دیزاین این مغازه توسط گروه معماری Why the Friday صورت گرفته است.

همانطور که اشاره شد طراحی این فروشگاه بر اساس سبک مدرن انجام شده است. ترکیب رنگی فروشگاه، سفید و قهوه ای است. ویترین فروشگاه بسیار ساده است. متریال های MDF و چوب برای ساخت ویترین های فروشگاه مورد استفاده قرار گرفته اند. کفپوش فروشگاه نیز از جنس چوب است. در کل وقتی به این فروشگاه نگاه می کنیم، طراحی و دکوراسیون مغازه بر اساس متریال چوب و مصنوعات چوبی و به شکلی ساده، اما مدرن و تمیز صورت گرفته است. در ادامه دعوت می کنیم نگاهی به دیزاین این فروشگاه کفش بیاندازید.

طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی،دیزاین مغازه کیف و کفش طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی،دیزاین مغازه کیف و کفش طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی،دیزاین مغازه کیف و کفش طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی،دیزاین مغازه کیف و کفش طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی،دیزاین مغازه کیف و کفش

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 5,701

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *