طراحی داخلی فروشگاه کفش آدیداس، کره جنوبی

طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی

طراحی داخلی فروشگاه کفش آدیداس، کره جنوبی

در ادامه معرفی و بررسی طراحی داخلی فروشگاه های برند، در این بخش قصد داریم نگاهی به دیزاین فروشگاه کفش آدیداس در شهر سئول، پایتخت کره جنوبی بیاندازیم. در بخش قبلی معرفی فروشگاه های برند، به دیزاین فروشگاه برند لباس شانل، در شهر توکیو پرداختیم که می توانید از طریق لینک زیر نگاهی به این فروشگاه بیاندازید.

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک برند Chanel، توکیو

این فروشگاه توسط گروه معماری URBANTAINER طراحی شده است. ۱۱۴ مترمربع مساحت دارد و همانطور که در تصاویر می بینید، معماری داخلی آن بطور کامل توسط سبک صنعتی صورت گرفته است.

دیوارهای فروشگاه بطور کامل با آجر کار شده است. استفاده از آجر بصورت اکسپوز، یکی از ویژگی های سبک صنعتی است. در کل اکسپوز کار کردن، از ویژگی های سبک صنعتی است.  از این رو می توانید سقف را ببینید که بصورت اکسپوز کار شده است. در این روش تاسیسات ساختمان به عنوان یک عنصر دکوراتیو در فضا مورد استفاده قرار می گیرد.

در دل این طراحی به سبک صنعتی، ویترین هایی کاملا مدرن طراحی و کار شده اند. محصولات فروشگاه شامل کفش های ورزشی و لباس و … بر روی این ویترین های عرضه می شوند. امروزه ترکیب و تلفیق سبک های صنعتی و مدرن نزد معماران و طراحان بسیار رایج است.

یکی از نکات شاخص در طراحی این فروشگاه و سایر فروشگاه های برند، این است که در این فروشگاه ها شما ویترین ها را بسیار مینیمال می بینید. در واقع فروشگاه با تعداد بسیار زیادی از محصولات و ویترین های شلوغ، اشغال نمی شود. شما در فروشگاه های معمولی ویترین ها را بسیار شلوغ می بینید اما در فروشگاه هایی نظیر این شعبه از آدیداس چنین چیزی نمی بینید!

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فروشگاه را مشاهده نمایید. در انتها نیز پلان قرار داده شده است.

طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی

پلان، دیاگرام، سکشن و ..

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,948

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *