طراحی داخلی فروشگاه کفش، استفاده از فرم سنتی در دکوراسیون مدرن

طراحی داخلی مغازه کفش فروشی

طراحی داخلی فروشگاه کفش، استفاده از فرم سنتی در دکوراسیون مدرن

معماری: استودیو Kengo Kuma & Associate

موقعیت: اسپانیا، بارسلونا

مساحت: ۲۶۰ متر مربع

سال: ۲۰۱۸

طراحان به نمایش هر آیتم به طور جداگانه با فضای خودش تمایل داشتند که توجه بیش تری را بر محصولات به ارمغان می آورد. برای همین آن ها تصمیم گرفتند تا از عناصری شبیه به کاشی های سرامیکی سقف در غالب فرم طاقچه ایجاد کنند. هردو کشور ژاپن و اسپانیا قدمت طولانی در استفاده از این عنصر معماری را دارند اما روش های ساخت آن ها متفاوت است: کاشی های بام در ژاپن براق و لعابدار می باشند در حالیکه در منطقع مدیترانه این کاشی ها به صورت خام و بافت دار استفاده می شده است. این تفاوت برای طراحان مهم تلقی می شد و این پروژه فرصت مناسبی برای کشف آن بود.

این عناصر سرامیکی، قفسه هایی را برای ارائه محصولات ایجاد کرد که در فرم بسیار ساده بودند. با تکرار آن ها در کل فضا پیچیدگی ایجاد می شد. این عنصر در این فضا غالب دیوار، قفسه ها، نیمکت دیده می شوند. استفاده از چنین متریال سنتی و قدیمی و یافتن راه جدید برای ساختن و شکل دادن و استفاده در دکوراسیون معاصر برای طراحان جذاب بود.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دعوت می کند.

طراحی داخلی مغازه کفش فروشی طراحی داخلی مغازه کفش فروشی طراحی داخلی مغازه کفش فروشی طراحی داخلی مغازه کفش فروشی طراحی داخلی مغازه کفش فروشی طراحی داخلی مغازه کفش فروشی طراحی داخلی مغازه کفش فروشی طراحی داخلی مغازه کفش فروشی طراحی داخلی مغازه کفش فروشی طراحی داخلی مغازه کفش فروشی طراحی داخلی مغازه کفش فروشی طراحی داخلی مغازه کفش فروشی طراحی داخلی مغازه کفش فروشی طراحی داخلی مغازه کفش فروشی طراحی داخلی مغازه کفش فروشی طراحی داخلی مغازه کفش فروشی طراحی داخلی مغازه کفش فروشی

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 690

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *