طراحی داخلی فروشگاه پوشاک و کفش، مدرن، صنعتی، ایتالیا

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه پوشاک،دیزاین فروشگاه پوشاک

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک و کفش، مدرن، صنعتی، ایتالیا

در این بخش قصد داریم به بررسی طراحی داخلی مغازه لباس و کفش در شهر پارما ایتالیا بپردازیم. فروشگاهی با نام SUN68 که معماری داخلی آن توسط استودیو ایتالیایی C&P Architetti صورت گرفته است.

همانطور که در عنوان اشاره شد، برای طراحی این فروشگاه از سبک های مدرن و صنعتی بصورت ترکیبی استفاده شده است. بیس و پایه ی طراحی سبک مدرن است. خطوط صاف استفاده شده در طراحی داخلی مغازه بر همین اساس است. اما این سبک مدرن با سبک صنعتی، ترکیب شده است. استفاده از آجر قدیمی بصورت اکسپوز، استفاده ز تاسیسات روی سقف به عنوان آبجکت دکوراتیو و … نیز، از نشانه های بکارگیری سبک صنعتی است.

در رابطه با استفاده از سبک های صنعتی و مدرن در کنار یکدیگر و به عبارت بهتر ترکیب این دوسبک با یکدیگر پیش تر در خط معمار سخن گفته ایم و به این نکته اکتفا می کنیم که امروزه ترکیب ویژگی های این دو سبک، بسیار مورد استفاده طراحان و معماران است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فروشگاه را مشاهده نمایید. امیدواریم از دیزاین این فروشگاه بتوانید برا طرح های خود ایده بگیرید.

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه پوشاک،دیزاین فروشگاه پوشاک طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه پوشاک،دیزاین فروشگاه پوشاک طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه پوشاک،دیزاین فروشگاه پوشاک طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه پوشاک،دیزاین فروشگاه پوشاک طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه پوشاک،دیزاین فروشگاه پوشاک طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه پوشاک،دیزاین فروشگاه پوشاک طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه پوشاک،دیزاین فروشگاه پوشاک

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,920

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *