طراحی داخلی فروشگاه پوشاک مردانه مدرن – صنعتی

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک مردانه مدرن – صنعتی

برند ایتالیایی پوشاک مردانه Stone Island یکی از برندهای نسبتا بزرگ پوشاک مردانه است که شعب زیادی در سراسر دنیا، بویژه شهرهای مهم دارد. این برند، بتازگی شعبه خود در شهر توکیو را راه اندازی نموده است. منطقه و خیابان Aoyama یکی از بزرگترین خیابان های مرکز خرید در شهر توکیو است که شهرتی جهانی دارد و بسیاری از برندهای پوشاک و مد دنیا، در این خیابان شعبه دارند. Stone Island نیز شعبه جدید خود در توکیو را در این خیابان راه اندازی نموده است.

ساختمانی با نمای بتنی دو طبقه که شیشه های بزرگ کف تا سقف روی نمای آن کار شده است. این شیشه های ی بزرگ علاوه بر استفاده تبلیغاتی و نمایش محصولات و فضای داخلی فروشگاه به مشتریان، امکان بهره برداری بسیار مناسب از نور روز را در اختیار می گذارد.

فضای داخلی فروشگاه همانطور که اشاره شد، بصورت ترکیب سبک های معماری داخلی مدرن – صنعتی طراحی و اجر شده است. اگر بعنوان یک طراح قصد طراحی فروشگاه پوشاک مدرن دارید، دعوت می کنیم ایده های ارائه شده در طراح این فروشگاه را از دست ندهید.

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک طراحی داخلی فروشگاه پوشاک طراحی داخلی فروشگاه پوشاک طراحی داخلی فروشگاه پوشاک طراحی داخلی فروشگاه پوشاک

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 826

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *