طراحی داخلی فروشگاه پوشاک زنانه ۶ & ۷، گروه معماری شیفت، تهران

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،طراحی داخلی مغازه لباس

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک زنانه ۶ & 7

معماری: گروه معماری شیفت

معماران مسئول: رامبد ایلخانی،نشید نبیان

کاربری: تجاری

موقعیت: ایران، تهران، امین حضور

سال: ۲۰۱۲

متراژ: ۷۰ مترمربع

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی یک فروشگاه پوشاک و کفش زنانه، در منطقه امین حضور بیاندازیم. این پروژه، یکی از پروژه های شاخص گروه معماری شیفت است که در سال ۲۰۱۲ انجام شده است. این فروشگاه در دو طبقه، طراحی و اجرا شده است.

دکور فروشگاه مینیمال است و خبری از قفسه های و ویترین های گسترده ی فروش لباس نیست. بلکه تمرکز بر روی کیفیت است و محصولات کمی ارائه شده اند. برای نورپردازی بر روی سقف، پرده هایی سیاه رنگ باز شده است که لایت ها در این قسمت های مشخص سیاه رنگ قرار گرفته اند. این نوع نورپردازی که در سال ۲۰۱۲ توسط گروه شیفت صورت گرفته است، امروزه بسیار جاری و متداول است و نمونه های آن را بسیار زیاد می توان مشاهده نمود.

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،طراحی داخلی مغازه لباس طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،طراحی داخلی مغازه لباس طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،طراحی داخلی مغازه لباس طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،طراحی داخلی مغازه لباس طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،طراحی داخلی مغازه لباس طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،طراحی داخلی مغازه لباس طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،طراحی داخلی مغازه لباس طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،طراحی داخلی مغازه لباس طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،طراحی داخلی مغازه لباس پلان فروشگاه لباس

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 2,534

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *