طراحی داخلی فروشگاه پوشاک برند Membershop با نمای بتنی

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس فروشی

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک برند Membershop با نمای بتنی

بتن، متریال سختی که راه خود را به نرمی به طراحی داخلی باز نموده است. امروزه طراحان و معماران بتن را بصورت اکسپوز در فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می دهند و می توان کفت استقبال بسیار زیادی از این متریال در معماری داخلی صورت گرفته است. دیگر بتن یک متریال سخت نیست و تبدیل به یک عنصر دکوراتیو شده است.

اگر تمایل دارید نمونه های کار شده با بتن اکسپوز را مشاهدع نمایید، پیشنهاد می کنیم سری به لینک زیر بزنید:

بتن اکسپوز

و اما در این بخش قصد بررسی طراحی داخلی فروشگاه پوشاک برند Membershop در یکی از شهرهای کشور لیتوانی بیاندازیم. همانطور که اشاره شد، روی نمای این فروشگاه استفاده ویژه ای از بتن شده است و طراحان کوشیده اند تعریف جدیدی از استفاده از بتن در فضای فروشگاهی نسبتا لوکس ارائه دهند. از نمای فروشگاه که بگذریم برای طراحی داخلی نیز از ایده های بسیار خوبی استفاده شده است. به عنوان مثال می توانید به طرح های ارائه شده روی سقف توجه کنید و یا طرح نورپردازی ارائه شده در این فروشگاه.

اگر به عنوان یک طرح قصد طراحی یک فروشگاه با بهره گیری از سبک مدرن را دارید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به این فروشگاه نیز بیاندازید.

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس فروشی طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس فروشی طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس فروشی طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس فروشی طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس فروشی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,685

2 دیدگاه‌

  1. نوین کابین گفت:

    سلام و وقت بخیر
    مطالبی که ارائه شد خیلی خوب و کاربردی بود واقعا لذت بردیم ممنون

  2. محمودرضا شریعت زاده گفت:

    در ادبیات مدرن نیز تضاد معنایی یا آشنایی زدایی همین فرمت را دنبال می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *