طراحی داخلی فروشگاه پوشاک برند LC Waikiki

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه پوشاک،طراحی فروشگاه های LC Waikiki

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک برند LC Waikiki –

LC Waikiki به عنوان یکی از بزرگترین برندها و رهبران صنعت پوشاک و مد در دنیا شناخته می شود. این برند در سرتاسر دنیا دارای شعب و فروشگاه های زیادی است. ایرانیان نیز، یکی از مشتریان پروپا قرص فروشگاه های لباس LC هستند. بنابراین طراحی داخلی فروشگاه های این برند می تواند جذاب باشد.

در این بخش سری به آخرین فروشگاه افتتاح شده LC Waikiki در شهر استانبول واقع در کشور ترکیه خواهیم زد و دیزاین آن را مورد بررسی قرار می دهیم. طراحی این شعبه از این برند توسط Dalziel-Pow صورت گرفته است. همانطور که می دانید، فروشگاه های برند در صنایع مختلف (چه پوشاک و کیف و کفش، چه موبایل و لوازم الکترونیکی و …) برای طراحی شعب جدید خود، دارای یک دستورالعمل طراحی یا گایدلاین طراحی هستند. برند LC نیز به عنوان یک برند بزرگ، شعب خود را در سراسر دنیا بر اساس دستورالعمل طراحی خود، دیزاین می کند. در واقع دستورالعمل طراحی، به معمار پروژه اعلام شده و معمار بر اساس شرایط فرهنگی و محیطی، طراحی داخلی فروشگاه را انجام می دهد. با این توضیحات دعوت می کنیم تصاویر این شعبه از این برند را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه پوشاک،طراحی فروشگاه های LC Waikiki طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه پوشاک،طراحی فروشگاه های LC Waikiki طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه پوشاک،طراحی فروشگاه های LC Waikiki طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه پوشاک،طراحی فروشگاه های LC Waikiki طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه پوشاک،طراحی فروشگاه های LC Waikiki

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 3,188

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *