طراحی داخلی فروشگاه پوشاک با دکور مدرن و متفاوت

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس فروشی

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک با دکور مدرن و متفاوت

در این بخش قصد داریم نگاهی به دیزاین یک فروشگاه لباس در یکی از شهرهای کشور سنگاپور بیاندازیم. Christian Dada در واقع یک برند مد و لباس ژاپنی است که به تازگی نمایندگی خود را در سنگاپور افتتاح نموده است. طراحی داخلی فروشگاه نیز توسط یک معمار ژاپنی با نام Fumiko Takahama انجام شده است. این فروشگاه ۱۵۸ مترمربع مساحت دارد و در طبقه ی همکف یک مجتمع تجاری تازه تاسیس با معماری مدرن، واقع شده است.

معمار این فروشگاه، در طراحی آن از اشکال مجسمه مانند ایده گرفته و بهره برده است. این موضوع را از ورودی فروشگاه می توان مشاهده نمود. استفاده از یک درگاه مجسمه مانند!

در فروشگاه نیز حجم های مجسمه مانند دکوراتیو به کار برده شده است. پانل های فلزی سوراخ شده برای ساخت این حجم های دکوراتیو به کار برده شده است که نماد و سمبلی برای این فروشگاه به شمار می آیند. این حجم ها در واقع الهام گرفته شده از سنگ های باغ zen در ژاپن هستند. در ادامه می توانید تصاویر این فروشگاه پوشاک مدرن را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس فروشی طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس فروشی طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس فروشی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 1,961

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *