طراحی داخلی فروشگاه موبایل و محصولات الکترونیکی

طراحی داخلی فروشگاه موبایل،طراحی مغازه موبایل فروشی

طراحی داخلی فروشگاه موبایل و محصولات الکترونیکی

امروزه در ایران نظیر سایر کشورهای دنیا، فروشگاه های تلفن همراه و سایر وسایل الکترونیکی به سبک کاملا مدرن طراحی می گردند و معمولا این فروشگاه از طرح های قدرتمندی بهره مندند. استفاده از متریال ها، رنگ ها، طراحی چیدمان فضا، نورپردازی و … همگی کاملا اصولی و بر اساس علم طراحی داخلی صورت می گیرند.

در این بخش قصد داریم نگاهی به یک فروشگاه و شوروم نسبتا بزرگ در شهر لندن بیاندازیم که متعلق به برند EE است و محصولات برندهای مختلف نظیر اپل و سامسونگ را در کنار محصولات خود عرضه می نماید. با توجه به کاربری متفاوت محصولات ارائه شده نظیر عینک های واقعیت مجازی و تبلت، نیاز به فضاسازی های خاصی نیز در این فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی Quinine کوشیده است تا این فضاسازی ها را به خوبی انجام دهد. همچنین استفاده از نور و متیال در این فروشگاه، کاملا قابل بررسی و الگو برداری است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فروشگاه را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی فروشگاه موبایل،طراحی مغازه موبایل فروشی طراحی داخلی فروشگاه موبایل،طراحی مغازه موبایل فروشی طراحی داخلی فروشگاه موبایل،طراحی مغازه موبایل فروشی طراحی داخلی فروشگاه موبایل،طراحی مغازه موبایل فروشی طراحی داخلی فروشگاه موبایل،طراحی مغازه موبایل فروشی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,864

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *