طراحی داخلی فروشگاه عینک، استانبول

طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه عینک فروشی

طراحی داخلی فروشگاه عینک، استانبول

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی یک مغازه عینک فروشی در شهر استانبول ترکیه بیاندازیم. فروشگاهی که توسط استودیو طراحی Ofist دیزاین شده است و تیم معماری ، در طراحی آن سعی بر استفاده از ایده های نوین و خلاقانه نموده است. ایده هایی که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

اولین نکته ای که ذکر آن ضروری به نظر می رسد، این است که در طراحی این فروشگاه از سبک صنعتی استفاده شده است. اگر نگاهی به سقف و متریال های بکار گرفته شده بیاندازید، متوجه این موضوع خواهید شد. سقف اصلی بصورت اکسپوز کار شده است و تاسیسات بصورت دکوراتیو مورد استفاده قرار گرفته اند. از سقف تکه های مربعی چوبی، آویزان شده اند که یکی از خلاقیت های تیم طراحی است.

دیوارها از جنس بتن اکسپوز هستند و کف با اپوکسی کار شده است. روی دیوارها، ورق پانچ پلیت به رنگ سفید کار شده است که نقش ویترین فروشگاه را بازی می کند. در بخشی دیگر، از وایر فریم استفاده شده تست که با رنگ آبی نورپردازی و درون آن از گیاه استفاده شده است.

این نکات تنها بخشی از طراحی داخلی این فروشگاه را تشکیل می دهند. برای طراحی یک فروشگاه ساده و خلاقانه، ایده های ارائه شده توسط طراحان این مغازه، می تواند بسیار کاربری باشد.

طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه عینک فروشی طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه عینک فروشی طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه عینک فروشیطراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه عینک فروشی

طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه عینک فروشی طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه عینک فروشی طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه عینک فروشی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,398

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *