طراحی داخلی شوروم و فروشگاه سرامیک و کاشی، تگزاس

طراحی داخلی نمایشگاه،طراحی داخلی شوروم سرامیک،طراحی داخلی فروشگاه سرامیک

طراحی داخلی شوروم و فروشگاه سرامیک و کاشی، تگزاس –

بنظر شما اهمیت طراحی و دیزاین یک فروشگاه، نمایشگاه و شوروم متریال های ساختمانی، چقدر است و اصلا چرا دیزاین یک نمایشگاه و شوروم متریال می تواند حائز اهمیت باشد؟

برای این امر چند دلیل ساده وجود دارد. اول اینکه این نمایشگاه ها محصولی در رابطه با طراحی داخلی و یا معماری یک ساختمان عرضه می کنند و قطعا کسانی که به چنین فروشگاهی مراجعه می کنند به طراحی و دیزاین خود این فضاها دقت می کنند. دوم اینکه، در تایید توضیح بالا، بخش زیادی از مراجهین شوروم ها و نمایشگاه های متریال های ساختمان، معماران و طراحان هستند. وقتی یک معماری به چنین شوروم شاخصی نظیر برند سرامیک و کاشی Interceramic مراجعه می کند، معماری این فضا را مورد بررسی قرار می دهد. به این دلایل می توان گفت، دیزاین یک شوروم متریال های ساختمانی بسیار مهم است.

همانطور که اشاره شد، این شوروم ها متعلق به برند Interceramic است و در شهرهای دالاس و سن آنتونیو قرار دارند. طراحی داخلی این شوروم ها توسط گروه معماری بین المللی و سرشناس CallisonRTKL صورت گرفته است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این نمایشگاه کاشی و سرامیک در آمریکا را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی داخلی نمایشگاه،طراحی داخلی شوروم سرامیک،طراحی داخلی فروشگاه سرامیک طراحی داخلی نمایشگاه،طراحی داخلی شوروم سرامیک،طراحی داخلی فروشگاه سرامیک طراحی داخلی نمایشگاه،طراحی داخلی شوروم سرامیک،طراحی داخلی فروشگاه سرامیک طراحی داخلی نمایشگاه،طراحی داخلی شوروم سرامیک،طراحی داخلی فروشگاه سرامیک طراحی داخلی نمایشگاه،طراحی داخلی شوروم سرامیک،طراحی داخلی فروشگاه سرامیک

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 2,837

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *