طراحی داخلی ساختمان مسکونی دو طبقه مینیمال

طراحی ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان

طراحی ساختمان مسکونی دو طبقه مینیمال

ساختمان مسکونی ای که در این بخش قصد بررسی آن را داریم، دارای دو طبقه است و به سبک مینیمال طراحی و اجرا شده است. کارفرما یا مالک پروژه یک زوج هنری هستند که به حرفه عکاسی مشغول اند و از معمار، درخواست طراحی یک فضای متفاوت و ویژه را داشتند. فضایی که به هنر معماری آغشته باشد.

ساختمان بسیار قدیمی است و بدون تخریب اجزای اصلی و سازه، معمار سعی در طراحی مجدد و خلق یک فضای مینیمال در همین بستر را داشته است. نمای ساختمان با تاثر از هنر آوانگارد و معماری با رنگ سیاه رنگ آمیزی شده است. بدین ترتیب هم ضوابط شهرداری منطقه رعایت و هم نظر کارفرما در رعایت اصول هنری در کار، تامین شده است.

طبقه اول ساختمان شامل فضاهای عمومی است. نشیمن، آشپزخانه که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و سایر ملزومات ساختمان نظیر راه پله به طبقه دوم. اتاق نشیمن متصل به یک تراس یا محوطه است که در فصول سال، بتوان از هر دو فضا در کنار یکدیگر استفاده نمود. طبقه دوم شامل فضاهای خصوصی نظیر اتاق خواب و سرویس بهداشتی است. در واقع این ساختمان دارای دو ۷۷ متر در طبقات اول و دوم به عنوان زیربناست و تمامی فضاهای مورد نیاز، باید در همین متراژ دیده شده باشد.

برای اینکه درک بهتری از فضا داشته باشید و به بتوانید کار صورت گرفته توسط معمار را بهتر بررسی نمایید، دعوت می کنیم تصاویر ساختمان بویژه فضاهای داخلی آن را مشاهده نمایید.

طراحی ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان طراحی ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان طراحی ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان طراحی ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان طراحی ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان طراحی ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان طراحی ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان طراحی ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان طراحی ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان طراحی ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان طراحی ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان

طراحی ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 1,203

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *