طراحی داخلی رستوران Anzu در لندن و حس دعوت کنندگی

طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران Anzu در لندن و حس دعوت کنندگی –

شاید اغراق نباید اگر بگوییم، برای یک رستوران یا کافی شاپ، حس دعوت کنندگی، بزرگترین امتیاز برای جلب مشتری است. بعد از جذب مشتری از طریق این حس که بشدت به دیزاین فضا وابسته است، کیفیت غذای رستوران و خدمات آن است که مشتری را برای بارهای بعد به این فضا خواهد کشاند. پس، برای یک رستوران، ایجاد یک حس گرما، صمیمیت و دوست داشتنی بودن فضا، نکات بسیار کلیدی ای هستند که باید رعایت گردند. ایجاد احساسات ذکر شده در مشتری، توسط دیزاین و طراحی داخلی رستوران اتفاق خواهد افتاد. بنابراین سپردن طراحی به یک گرو معماری، می تواند بسیار حائز اهیمت باشد.

با مقدمه ی ذکر شده، قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی رستوران Anzu در شهر لندن بیاندازیم که توسط گروه معماری Blenheim Design صورت گرفته است. در طراحی این رستوران، سعی شده است تا فضایی صمیمی و دعوت کننده خلق شود. یقینا شما هم اگر نگاهی به تصاویر این فضا بیاندازید، صمیمیت را در بطور جاری در فضای رستوران خواهید دید.

استفاده از متریال های گرم نظیر چوب و تلفیق درست آن با دیگر متریال ها، خلق فضاهای مختلف کوچک و بزرگ برای صرف غذا و … در راستای خلق نیازمندی های فضای رستوران که ذکر شد، صورت گرفته است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این رستوران را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران

نمای رستوران

طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Retail Design Blog

تعداد بازدید: 1,180

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *