طراحی داخلی رستوران سنتی با متریال آجر، چین

طراحی داخلی رستوران سنتی،دکوراسیون رستوران سنتی

طراحی داخلی رستوران سنتی با متریال آجر، چین

شهر گوانگجو، یکی از شلوغ ترین شهرهای کشور چین به شمار می آید. ساکنین و مسافرینی که به این شهر سفر می کنند، سبب شده اند تا گوانگجو محل بسیار مناسبی برای شکل گیری زیرساخت های گردشگری نظیر رستوران ها باشد. یکی از رستوران هایی که به تازگی در این شهر افتتاح شده استف Race Steak House نام دارد. همانطور که از نام انگیسی این رستوران پیداست، این رستوران به منظور پذیرایی از مسافرین خارجی ساخته شده است.

متریال آجر، یکی از شاخصه ها در طراحی این رستوران به شمار می آید. طراحی داخلی به سبک صنعتی صورت گرفته است که استفاده از متریال ها نظیر آجر بصورت اکسپوز و سققی با تاسیسات مشخص، از نشانه های این سبک هستند. رستوران دارای بخش های متعددی است، سالن عمومی، بخش سلف سرویس، بخش VIP و … . نکته ی جالب اینکه در بخش هایی از رستوران کوشیده شده است تا فضای سبزی در فضا ایجاد گردد. همنشینی آجر و فضای سبز حس بسیار خوبی را منتقل می کند.

در ادامه می توانید تصاویر طراحی داخلی این رستوران را مشاهده نمایید که توسط گروه چینی C.DD صورت گرفته است.

طراحی داخلی رستوران سنتی،دکوراسیون رستوران سنتی طراحی داخلی رستوران سنتی،دکوراسیون رستوران سنتی طراحی داخلی رستوران سنتی،دکوراسیون رستوران سنتی طراحی داخلی رستوران سنتی،دکوراسیون رستوران سنتی طراحی داخلی رستوران سنتی،دکوراسیون رستوران سنتی طراحی داخلی رستوران سنتی،دکوراسیون رستوران سنتی طراحی داخلی رستوران سنتی،دکوراسیون رستوران سنتی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 3,190

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *