طراحی داخلی رستوران به سبک صنعتی ، بازی با نور و بتن

طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران مدرن

طراحی داخلی رستوران به سبک صنعتی، بازی با نور و بتن

تا کنون رستوران های زیادی را در وب سایت معماری خط معمار، مورد بررسی قرار داده ایم. رستوران هایی با سبک مدرن، صنعتی، سنتی و دیپر سبک ها. در این بخش قصد داریم رستورانی را مورد بررسی قرار دهیم که در ادامه رستوران های گذشته، بر اساس سبک صنعتی-مدرن کار شده است اما طراح پتانسیل های فضا را در طرح خود به بازی گرفته است و این نکته شاخص این طرح است.

در واقع محل رستوران یک ساختمان قدیمی متعلق به یک کارخانه بوده است و رستوران در این بستر طراحی و اجرا شده است. تاسیسات این کارخانه قدیمی در بازسازی تبدیل به پتانسیل های دکوراتیو شده است. همانطور که می دانید، در سبک صنعتی تاسیسات به عناون یک عنصر دکوراتیو مورد استفاده قرار می گیرند. از سوی دیگر سقف بلند و ۴٫۶ متری نیز به عنوان یک پتانسیل بزرگ توسط طراح به بازی گرفته شده و به منظور فضاسازی های متفاوت مورد استفاده قرار گرفته است.

متریالی که به طور مشخص و ویژه در این رستوران مورد استفاده قرار گرفته است بتن اکسپوز است. بتن در این رستوران برای کف، بخش هایی از دیوار، کانتر و میز، ستون و … مورد استفاده قرار گرفته است. در نهایت بتن نورپردازی شده است و این نورپردازی، زیبایی فوق العاده را به فضا داده است. کیفیت نورپردازی به شکلی است که می توان این عنصر را یکی از شاخصه های طراحی این رستوران دانست.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر طراحی داخلی این رستوران را مشاهده نمایید. اگر قصد طراحی رستوران به سبک صنعتی و با متریال بتن اکسپوز را دارید، ایده های ارائه شده در این رستوران می تواند بسیار مفید واقع گردد.

طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران مدرن طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران مدرن طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران مدرن طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران مدرن طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران مدرن طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران مدرن طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران مدرن طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران مدرن طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران مدرن طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران مدرن طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران مدرن طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران مدرن طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران مدرن طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران مدرن طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران مدرن طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران مدرن طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران مدرن طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران مدرن

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,366

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *