طراحی داخلی رستوران با به کارگیری خلاقانه چوب و صنایع دستی

طراحی داخلی رستوران، متریال چوبطراحی داخلی رستوران با به کارگیری خلاقانه چوب و صنایع دستی

معماری: استودیو david thuistrump

موقعیت: کوپنهاگ، دانمارک

سال: ۲۰۱۸

استودیو david thuistrump برای بازسازی رستوران noma در کوپنهاگ طراحی فوق العاده حرفه ای انجام داده است. رستوران noma به عنوان بهترین رستورا ن جهان در چند سال اخیر نامیده شده و در سال جاری به مکان جدیدش انتقال یافته و بازگشایی شده است. استودیو david thuistrump برای این رستوران، با به کارگیری چوب و تلفیق آن با صنایع دستی دانمارک قدیم، دست به طراحی فوق العاده ای زد تا به هدف دلخواه صاحب رستوران که آسایش و راحتی مشتریانش بود، نزدیک شوند. در بازسازی این رستوران عمده متریال به کاربرده شده چوب است و ما این عنصر را به وفور در کف، سقفف، دیوار و حتی در میز و صندلیها مشاهده می کنیم.

طراح با استفاده از چوب در سقف، کف و دیواره های آجری توانسته هارمونی ایجاد کند. یکی دیگر از نکته های مهمی که به آن پرداخته پنجره های بزرگ ونورگیری از سقف است که امکان ورود نور طبیعی را فراهم ساخته و به علاوه چشم اندازی دلنشین دارد. یکی از مسائل مهم در این پروژه طراحی میز و صندلی هاست. جنس به کار گرفته شده در این صندلی ها چوب بلوط است، طراح برای دسته های صندلی از ریسمان هایی دست بافته استفاده کرده است که، نمایانگر هنر صنایع دستی دانمارک قدیم می باشد. دیگر نکات مهم در طراحی آنها راحتی صندلی هاست که مشتری ها در طی مدتی که روی آن نشسته اند احساس راحتی کنند. در کل این پروژه شاهد ترکیب فن آوری جدید، همراه با صنایع دستی دانمارک قدیم هستیم تا در کنار هم به خلق یک  فضای آرام  بپردازیم.

 در ادامه با خط معمار همراه باشید.طراحی داخلی رستوران، متریال چوب طراحی داخلی رستوران، متریال چوب طراحی داخلی رستوران، متریال چوب ​تحریریه خط معمار

مترجم: مینامقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: dezeen

تعداد بازدید: 852

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *