طراحی داخلی رستوران ایتالیایی Forno Bistro، حس روستیک

طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران،دیزاین رستوران

طراحی داخلی رستوران ایتالیایی Forno Bistro، حس روستیک –

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی یک رستوران ایتالیایی، در شهر Saratoga Springs واقع در کشور آمریکا بیاندازیم. رستوران Forno Bistro، جزئی از مجموعه برند رستوران ایتالیایی DZ می باشد. سبک طراحی و دکوراسیون این نوع رستوران همانطور که اشاره شد، روستیک است.

یکی از متریال هایی که در سبک روستیک بسیار مورد استفاده است و شاید بتوان آن را متریال اصلی این سبک دانست، چوب است. در طراحی این رستوران همانطور که در تصاویر می بینید، از چوب به وفور و به شکل های مختلف استفاده شده است. دکور چوب، صندلی ها و مبلمان چوب، حتی در بخش هایی می توانید تنه ی درخت را در قالب ستون مشاهده کنید.

در کنار استفاده از چوب با رنگ های مختلف، استفاده از نور با رنگ زرد در این رستوران، انرژی و گرمای فضا را دو چندان کرده است. بنابراین نورپردازی و انتخاب رنگ نور فضا نیز یکی از آیتم های مهم و تاثیر گذار در یک فضای روستیک است.

فضای روستیک، حس گرما و صمیمیت خاصی را با خود به همراه دارد که دلیل گرایش بسیار از طراحان در انتخاب سبک برای طراحی رستوران است. اگر به عنوان یک معمار و طراح قصد دیزاین یک فضای روستیک دارید، پیشنهاد می کنیم ایده های ارائه شده در این بخش را حتما مورد بررسی قرار دهید.

طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران،دیزاین رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران،دیزاین رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران،دیزاین رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران،دیزاین رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران،دیزاین رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران،دیزاین رستوران

تحریریه خط معمار

شرکت دکوراسیون داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 1,542

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *