طراحی داخلی رستورانی با حس روستیک و سبک صنعتی

طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران،معماری داخلی رستوران

طراحی داخلی رستورانی با حس روستیک و سبک صنعتی –

گروه معماری کویتی Lines Design Creation and Consultancy رستورانی در شهر مبارکیه کویت، طراحی و اجرا نموده است که حس و حال بسیار خوبی، برای یک رستوران دارد. سبک های مورد استفاده در طراحی این رستوران، روستیک و صنعتی هستند. چوب، به عنوان یکی از متریال های دوست داشتنی و مورد علاقه ی بسیاری از افراد، در این رستوران، به عنوان متریال اصلی مورد استفاده قرار گرفته است که در تصاویر مشخص است.

رنگ سفید در این آپارتمان بسیار کم استفاده شده است. در واقع سعی شده است تا حد امکان از رنگ های قهوه ای و خاکستری در فضا استفاده شود. نور نیز به رنگ زرد است و سعی شده است با نورپردازی خاص با رنگ زرد، حس گرما و انرژی خاصی در رستوران زنده نگه داشته شود.

دیوارها در بخش هایی نیز از جنس بتن اکسپوز هستند. در مجموع طراحی داخلی رستوران Habra، بسیار خاص است و به دنبال تامین ذائقه مشتریان خاص خود است. در ادامه می توانید تصاویر این رستوران را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران،معماری داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران،معماری داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران،معماری داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران،معماری داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران،معماری داخلی رستوران

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 1,350

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *