طراحی داخلی دفتر کار مشترک برای بانوان، باشگاه بانوان

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی دفتر کار مشترک برای بانوان، باشگاه بانوان

در این بخش قصد داریم به بررسی طراحی داخلی یک فضای اداری بپردازیم که هم ایده ی بسیار خوبی برای کار دارد و هم ایده بسیار خوبی برای طراحی. Rachel Kelly بانوی نویسنده ی کانادایی است که اولین بار، ایده ی راه اندازی یک باشگاه همکاری را در ذهن پروراند. باشگاه همکاری ویژه ی بانوان در شهر مونترال کانادا.

این نویسنده عنوان می کند که وقتی برای کار به کافی شاپ های سطح شهر مراجعه می کرده است، هر بار با مزاحمت هایی روبرو می شده است. مراحمت های بصری و صوتی. بنابراین به این فکر کرده است که فضایی طراحی نماید که اولا ویژه بانوان باشد و ثانیا، فضایی برای کار باشد و در آن افرادی نظیر خودش بتوانند به کارهای مد نظرشان بپردازند. این ایده جذاب، در نهایت با نام women-only co-working club تبدیل به فضایی شده است که در ادامه مشاهده خواهید نمود.

این فضای اداری ۲۷۸ مترمربع مساحت دارد و معماری داخلی آن توسط استودیو معماری MMNT Studio صورت گرفته است. پلان این دفتر کار بصورت باز طراحی شده است و درآن هر کسی می تواند روی یکی از صندلی ها نشسته و به کار خود بپردازد.

برای طراحی این فضا نیز از رنگ هایی که با طبع زنانه بطور عمومی سازگاری بیشتری دارند، استفاده شده است. در واقع به عبارت دیگر شما شاهد دفتر کاری رنگارنگ خواهید بود. تمام لوازم مورد نیاز نظیر فضای استراحت، ملاقات های کاری کوچک و …، در این دفتر همکاری تدارک دیده شده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این دفتر اداری را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir – Dezeen

تعداد بازدید: 461

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *