طراحی داخلی دفتر کار مجله دیار، رضا نجفیان

طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی دفتر کار مجله دیار، رضا نجفیان –

معماری: دفتر معماری رنا دیزاین

معمار مسئول: رضا نجفیان

سال: ۱۳۹۴

وضعیت: ساخته شده

موقعیت: ایران، تهران

متراژ: ۵۲ مترمربع

عکاس: پرهام تقی اف

اگر در گذشته از همراهان خط معمار بوده باشید، پروژه ی دفتر سینمایی دیار مدیا کار رضا نجفیان را دیده اید. اگر هم این پروژه را تا کنون ندیده اید، از طریق لینک زیر می توانید این پروژه را بررسی نمایید:

طراحی داخلی دفتر سینمایی دیار مدیا

طراحی دفتر کاری که در این بخش قصد بررسی آن را داریم، در واقع توسط همان کارفرما به تیم معماری رضا نجفیان واگذار شده است و در واقع دفتر دوم شرکت دیار می باشد که مربوط به نشریه ی این گروه است.

از زبان معمار: کارفرما برای توسعه ی کسب و کار خود، قصد راه اندازی دفتر دوم خود در شهر تهران را داشت. دفتر دوم در مجاورت دفتر اصلی یعنی دفتر سینمایی دیار مدیا، در ساختمانی در شمال تهران واقع شده است. برای این دفتر، یک قفسه کتاب خاص و منحصربفرد طراحی شده است که در تصاویر مشاهده می نمایید. این قفسه کتاب به عنوان بخشی از طرح است و یک آبجکت جدا نیست. قفسه کتاب در همراهی با دیوار و سقف از زمین شروع شده و تا سقف ادامه می یابد اما حرکت مواج همچنان روی سقف ادامه دارد. این قفسه، از جنس DMF و به رنگ سفید بوده و با قراردادن مجلات و کتاب ها یک رفلکس نور بسیار زیبا خواهد داشت.

سایر فضاها نیز با توجه به نیاز این دفتر اداری طراحی شده است. میزهای اداری، به رنگ سیاه و سفید و به شکل مینیمال ساخته شده اند و صندلی ها، به رنگ سبز هستند که به نوعی سبب جنب و جوش در فضا خواهند شد و انرژی را به فضا تزریق می کنند.

طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری پلان دفتر کار،پلان دفتر اداری پلان دفتر کار،پلان دفتر اداری طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 2,387

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *