طراحی داخلی دفتر کار شرکت Lindley به سبک مدرن

طراحی داخلی دفتر کار مدرن،دکوراسیون دفتر کار،طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی دفتر کار شرکت Lindley به سبک مدرن –

در این بخش قصد داریم نگاهی به دفتر کار تازه افتتاح شده ی شرکت Lindley Corporation، در شهر لیما پایتخت پرو بیاندازیم. این دفتر دو طبقه دارد و توسط گروه معماری Contract Workplaces دیزاین شده است.

دو اصل مورد استفاده توسط تیم طراحی برای خلق یک فضای مدرن برای یک دفتر کار، شفافیت فضای کاری و فراهم کردن امکان تعامل ساده کارکنان با یکدیگر بوده است. بر اساس این دو اصل، پلان های فضا تهیه و جانمایی ها صورت گرفته است. در طبقه ی دوم، یک فضای کاری یکسره بصورت پلان باز تعریف شده است که فضای اصلی کاری کارکنان است. در طبقه پایین نیز فضاهای کاری خصوصی تر وجود دارد که اصل شفافیت در آنها کاملا رعایت شده است و این را می توانید در تصاویر مشاهده نمایید.

از آنجایی که تصاویر فضا کاملا گویا و واضح هستند، دعوت می کنیم تا به بررسی تصاویر فضا و نکات آن نظیر استفاده از رنگ های خاص در بخش های مختلف و … بپردازید.

طراحی داخلی دفتر کار مدرن،دکوراسیون دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،دکوراسیون دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،دکوراسیون دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،دکوراسیون دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،دکوراسیون دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،دکوراسیون دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،دکوراسیون دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،دکوراسیون دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،دکوراسیون دفتر کار،طراحی داخلی اداری

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Retail Design Blog

تعداد بازدید: 781

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *