طراحی داخلی دفتر کار شرکت huawei در دوبلین

طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار مدرن

طراحی داخلی دفتر کار شرکت huawei در دوبلین

هوآوی را می توان یکی از غول های نسبتا نوظهور دنیای فناوری دانست. این شرکت چینی در زمینه ی مخابرات و تجهیزات مخابراتی، تولید تلفن همراه و … بطور گسترده فعالیت دارد و حضور خود را بازارهای جهانی تحکیم می کند. در همین راستا هوآوی دفتر کار جدید خود را در شهر دوبلین پایتخت کشور ایرلند به تازگی افتتاح نموده است. طراحی داخلی این دفتر توسط گروه معماری مشهور Codex صورت گرفته و Huawei Global ICT نام دارد.

استفاده از رنگ ها، نکته ای که امروزه در طراحی دفتر شرکت های بزرگ، بویژه شرکت های IT-base زیاد مشاهده می شود و رنگ ها تبدیل به بخش بزرگ و شاخصی از دیزاین این نوع دفاتر کاری شده اند. چیزی که طراحان آن را fun working atmosphere می نامند. دلیل استفاده از این رنگ ها در دیزاین دفترهای شرکت های IT، دلایل زیادی دارد که در گذشته به آنها پرداخته ایم. دلایلی که شرکت های دیگر بزرگ در این زمینه همچون گوگل آن را مطرح نموده اند و یکی از آنها ماهیت کاری شرکت های کامپیوتری است و نیاز به ایجاد تعادل برای کارمندان با توجه ماهیت کاری خشک شان. رنگ هایی که البته در این فضا، برگرفته از رنگ های شرکت هوآوی هستند.

اما این دفتر برای ۳۲ نفر پرسنل بصورت پلان باز طراحی شده است. یعنی فضای کاری اصلی کارکنان بصورت open space است. به غیر از فضای کاری اصلی، یک آشپزخانه مجهز، اتاق جلسات کوچک و بزرگ، اتاق کنفرانس و … فضاهایی هستند که برای این دفتر کار، با توجه به نیاز کارفرما، طراحی و در نظر گرفته شده اند. در ادامه می توانید تصاویر این دفتر کار را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار مدرن طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار مدرن طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار مدرن

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 965

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *