طراحی داخلی دفتر کار شرکت مبلمان آمریکایی

طراحی داخلی دفتر کار ،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی دفتر کار شرکت مبلمان آمریکایی

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی یک دفتر کار در شیکاگو در آمریکا بیاندازیم. این دفتر کار متعلق به شرکت مبلمان Office Revolutin است. معماری داخلی این دفتر کار توسط استودیو طراحی معماری Eastlake Studio صورت گرفته است. برای بررسی این دفتر کاری، با خط معمار همراه باشید.

وقتی یک شرکت در زمینه ی دکوراسیون داخلی و مبلمان فعالیت می کند، طراحی فضا و دکوراسیون آن بسیار حائز اهیمت است. چرا که طراحی، دکوراسیون و مبلمان فضا، به منزله ویترین کار می باشد. مشتری در وهله ی اول ورود به شرکت این چنینی به مبلمان و دکوراسیون فضا دقت خواهد کرد. بنابراین اهیمت دکوراسیون و طراحی دفتر کاری فعال در حوزه دکوراسیون بسیار مهم است.

طراحی داخلی دفتر شرکت مبلمان Office Revolutin بر اساس سبک صنعتی و مدرن صورت گرفته است. در بخش رسپشن، یک کانتر چوبی چشم نواز کار شده است که در مرحله اول حس بسیار خوبی را منتقل و در مرحله دوم توانایی، قابلیت و ظرافت این شرکت را به مشتری منتقل می کند.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این دفتر اداری را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی داخلی دفتر کار ،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار ،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار ،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار ،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار ،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار ،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار ،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 2,008

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *